حق با شماست

حق با شماست

#سطل‌- زباله
سادات از تهران:
در ناحیه 3 منطقه 8 شهرداری تهران در خیابان‌های انصاری‌فر، كریمی‌ثانی و برادران رضایی عدم شست‌و‌شوی سطل‌های زباله موجب شده تا بوی تعفن زباله‌ها و شیرابه‌های این سطل‌ها به‌خصوص بعد از خالی‌ كردن آنها توسط ماشین‌های شهرداری موجب آزار و ناراحتی ساكنان و ترددكنندگان شود. به‌طوری كه از چند متری كنار این سطل‌ها نمی‌شود تردد كرد، لطفا مسؤولان شهری فكری به حال این سطل‌های زباله كنند.

#پارك -دوبل
باقری از تهران:
پارك دوبل در خیابان صمدی واقع در شهرك شریعتی باعث ایجاد ترافیك می‌شود. لطفا رسیدگی شود.

# دوچرخه- اكباتان
شفیعی از تهران:
از شهردار منطقه 5 تقاضا دارم مسیرهای دوچرخه‌سواری در محله اكباتان را كه از جمعیت بالایی برخوردار است، افزایش دهد.

#ماهی- قیمت
حمیدیان از ساری:
افزایش قیمت ماهی باعث شده تا میزان ماهی در سبد  خانوارها به‌شدت كاهش یابد، به طوری كه از سفره بسیاری ازخانوارها حذف شده است. این موضوع می‌تواند سلامت مردم را تهدید كند.

#سهام- عدالت
عادلی از تهران:
برخی سهامداران عدالت از دریافت نكردن سود مرحله دوم سهام عدالت گلایه دارند. چرا این سود واریز نمی‌شود؟ همچنین سود سهام متوفیان به چه صورتی پرداخت خواهد شد؟

#حیوان- آپارتمان
ملكی از تهران:
ساكن یكی از مجتمع‌های مسكونی در محله نارمك خیابان حمزه‌لویی هستم. متاسفانه برخی همسایگان با نگهداری حیوانات در آپارتمان باعث سلب آسایش دیگران می‌شوند.

# بو- رودخانه
جلالیان از تهران:
اهالی منطقه زرگنده به‌خصوص محدوده رودخانه خیابان راجیان و گوی‌آبادی از بوی بد این رودخانه در فصل تابستان گلایه‌مندند. لطفا شهرداری منطقه رسیدگی كند.

#نوشابه- گرانی
یك شهروند:
نوشابه‌های گازدار كه جز ضرر عایدی‌ای برای مردم ندارند، افزایش قیمت چشمگیری داشته‌اند، به طوری كه بیش از 100 درصد نسبت به سال گذشته گران شده‌اند.  بهتر است دولت با گران‌تر کردن این اجناس به کالاهای سلامت یارانه بدهد.