جابه‌جایی «مبارز»

جابه‌جایی «مبارز»

اکشن ماجراجویانه و هیجانی تازه ریتیک روشن با آن‌که هنوز وارد مرحله فیلمبرداری نشده دوباره تاریخ اکران عمومی خود را تغیير داد! «مبارز» که تا قبل از این قرار بود در تاریخ سپتامبر 2022 روی پرده سینماهای هند برود، حالا برای 26 ژانویه 2023 و همزمان با جشن‌های روز جمهوری هند به نمایش عمومی درمی‌آید. این در حالی است که تهیه‌کنندگان فیلم در کمپانی قدیمی یاش‌راج‌فیلمز، هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری آن اعلام و تعیین نکرده‌اند.
«مبارز» داستانی درباره نیروی هوایی هند و مبارزات استقلال‌طلبانه آن را به تصویر می‌کشد. در این فیلم برای اولین‌بار ریتیک در نقش یک خلبان ورزیده نیروی هوایی ایفای نقش می‌کند. اطلاعی از داستان فیلم در دست نیست اما گفته می‌شود یکی از نبردهای هند با پاکستان مضمون اصلی مبارز را تشکیل می‌دهد.
به گفته سیدارت آناند، کارگردان فیلم، تماشاگران شاهد صحنه‌های هیجان‌انگیز نبرد هوایی جنگنده‌ها در آسمان آبی خواهند بود. در کنار آن، صحنه‌های تعقیب و گریز ماشین‌ها در بزرگراه‌ها هم بخش مهمی از اکشن فیلم را تشکیل می‌دهد. برخی اخبار غیررسمی از شباهت‌های مبارز با «تاپ‌گان» تام کروز ياد می‌کند. دیپیکا پاداکونه نقش مقابل ریتیک را در این اکشن به‌عهده دارد.
همکاری قبلی ریتیک و یاش‌راج‌فیلمز، درام اکشن ماجراجویانه «جنگ» بود که فروش بسیار بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای هند قبل از شروع اپیدمی کرونا داشت و لقب یکی از بلاک‌باسترهای بالیوود را گرفت. تحلیلگران اقتصادی سینما می‌ گویند مبارز قصد دارد رکورد فروش 300 کروری (حدود 35 میلیون دلار) این فیلم را بشکند. این در شرایطی است که مبارز با هزینه بسیار بالایی جلوی دوربین می‌رود.
ریتیک این روزها مشغول آشنایی با فنون خلبانی است و یکی از خلبانان نیروی هوایی هند مشغول آموزش دادن به اوست. سازندگان مبارز گفته‌اند فیلمنامه فیلم با همکاری و مشورت افرادی از نیروی هوایی کشور نوشته شده تا امانت مربوط به فعالیت قشر خلبان در فیلم حفظ شود./بالیوودهنگاما