سازوکار تازه جشنواره فیلم کوتاه

سازوکار تازه جشنواره فیلم کوتاه


مدیر امور جشنواره‌ها و معاون امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران گفت: مبنای برگزاری سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران بر بستر آنلاین متکی خواهد بود و در صورت مساعد بودن شرایط اکران حضوری فیلم‌ها را هم در دستور کار خواهیم داشت.
به گزارش جام‌جم، طیبه فلکیان، درباره سازوکارهای سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران بیان کرد: خوشبختانه با فراهم شدن زیرساخت دسترسی به اینترنت و فراگیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند بین افراد جامعه و به‌ویژه جوانان فیلمساز، توانستیم برای دومین سال پیاپی و با کسب تجربه از دوره قبل امکانات اکران آنلاین فیلم‌های راه یافته به جشنواره را برای علاقه‌مندان فراهم کنیم.
فلکیان با اشاره به تغییر شیوه ارسال فیلم‌ها به جشنواره هم عنوان کرد: شیوه ارسال فیلم‌ها نیز تغییر کرد و برای دومین سال متوالی فیلم‌ها صرفا در پورتال جشنواره بارگذاری شدند. استقرار پورتال جدید جشنواره به همین منظور انجام شده تا قابلیت ثبت‌نام و بارگذاری راحت‌تر و بهتر فیلم‌ها در سامانه وجود داشته باشد. در این دوره از پذیرش فیلم‌ها به صورت حضوری خودداری شد تا شرایط ثبت‌نام برای همه فیلمسازان کشور یکسان باشد.
‌سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.