کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

مدیرعامل هلال‌احمر سمنان از واژگونی یک اتوبوس در جاده دامغان به شاهرود خبر داد. مظفر محمدخانی گفت: ساعت 22 و 6 دقیقه شنبه ۳۰‌مرداد ۱۴۰۰ یک دستگاه اتوبوس در جاده دامغان به شاهرود و حوالی روستای مهماندوست با ۳۴ سرنشین واژگون شد.  نیروهای امدادی هلال‌احمر مستقر در منطقه به محل حادثه اعزام شدند. در این حادثه همه سرنشینان دچار مصدومیت شده‌اند که تاکنون ۳۰ نفر به بیمارستان انتقال یافته‌ و امدادگران در حال رهاسازی چهار مسافر دیگر هستند.
رئیس بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر از مرگ بیمار کرونایی هنگام فرار از بیمارستان خبر داد. وی در این باره گفت: بیمار مبتلا به کرونا که در این مرکز تحت معاینه و درمان بود، با ادامه روند درمان مخالفت کرده و بامداد روز شنبه اقدام به فرار از طریق پنجره کرد که منجر به فوت وی شد. پس از حادثه‌، همکاران من در این مرکز بر بالین وی حاضر شده ولی به علت ضربه مغزی و جراحات فوت کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی خبر داد که با سوءاستفاده از عکس پروفایل شهروندی قصد اخاذی از وی را داشت. سرهنگ داود معظمی گودرزی  اظهارکرد:  خانم جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و اظهار کرد،  مدتی قبل در یکی از شبکه‌های اجتماعی  تنها برای چند روز عکس‌های خودم را به عنوان عکس پروفایل بارگذاری کردم و دوباره بر داشتم.  چند روز بعد شماره‌ای ناشناس عکسم را که ویرایش کرده بود و شماره تماسم را نیز در کنار تصویرم گذاشته بود برایم فرستاد و تهدید کرد اگر به او پول ندهم تصویرم را پخش می‌کند. من هم تصمیم به شکایت از او گرفتم. پس از این شکایت، کارشناسان پلیس فتای پایتخت برای شناسایی متهم  اقدامات خود را آغاز کردند و موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی و او را در جنوب تهران دستگیر کنند. او پس از رو به رو شدن با دلایل پلیسی به جرم خود اعتراف کرد.