کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 عملیات نجات نیروهای امدادی هلال‌احمر برای یافتن فرد ناپدید شده در سیلاب شهرستان حاجی‌آباد استان هرمزگان ادامه دارد.  از روز دوشنبه، یکم شهریور امسال بارندگی شدیدی در شهرستان حاجی‌آباد رخ داد و رودخانه‌های فصلی را به جریان انداخت. این بارندگی، خسارت شدیدی به بخش کشاورزی و دامداری شهرستان حاجی‌آباد وارد کرد. نیروهای امدادی در تلاش برای نجات مردم گرفتار شده در این حادثه بودند که توانستند مردی را که گاو خریده و با وانتش آن را حمل می‌کرد و گرفتار سیلاب شده بود، نجات دهند. در ادامه، پنج سرنشین خودروی دیگری که در حوالی پل پایاری در نزدیکی ورودی شهر حاجی‌آباد گرفتار سیلاب شده و در یک قدمی مرگ بودند، نجات دهند. این در حالی بود که همان شب امدادگران سه سرنشین خودروی دیگری را هم نجات دادند اما یک نفر را آب برد و با گذشت دو روز، تلاش‌ها همچنان برای یافتن وی ادامه دارد.
 دزد جوان که نابغه کشوری و بین‌المللی رایانه‌ای بود به ۲۱فقره سرقت از گیم‌نت‌ها و واحدهای ارائه خدمات رایانه‌ای بعد از دستگیری اعتراف کرد. سرهنگ سیدرضا علوی، فرمانده‌انتظامی دامغان در این باره گفت: سارق ۲۵ساله که در سوابق متهم، کسب رتبه در مسابقات رایانه‌ای کشوری و بین‌المللی به چشم می‌خورد، بعد از آن‌که چند فقره سرقت از گیم‌نت‌ها و واحدهای ارائه خدمات رایانه‌ای در سطح شهرستان دامغان استان سمنان انجام داده و متواری شده بود، در شهر تهران شناسایی و بازداشت شد. او در جریان تحقیقات به جرایمش اعتراف کرد.
 نیروی انتظامی به فیلم منتشر شده در فضای مجازی درباره حمله مسلحانه طالبان در تهرانپارس واکنش نشان داد. دیروز در فضای مجازی فیلمی با عنوان حمله مسلحانه طالبان در تهرانپارس منتشر شد. با بررسی موضوع از سوی نیروی انتظامی معلوم شد این فیلم برای سه سال پیش بوده و مربوط به پشت صحنه یک فیلم سینمایی برای شرکت ناجی هنر است.