حق با شماست

حق با شماست

# بازار-گل- تابلو
جعفری از تهران:
 خروجی اتوبان امام رضا(ع) به بازار گل فاقد تابلوی راهنمای مناسب است و رانندگان متاسفانه برای ورود به بازار گل به مشکل برمی‌خورند.

 # پارک - دوبل
علیان از تهران:
توقف دوبل خودروها در 20 متری افسریه باعث ترافیک سنگین در این خیابان می‌شود به‌طوری که عبور خودروها با کندی صورت می‌گیرد.

 # تردد -شبانه
یک راننده:
 یک مسافربر هستم و از این طریق امرار معاش می‌کنم اما طرح منع تردد شبانه باعث کاهش درآمد اینجانب که دارای چهار فرزند هستم، شده‌است.

 # پیامک -واکسن
خانی از تهران:
 عده‌ای از شهروندان بدون دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند که این باعث تشکیل صف‌های طولانی در این مراکز می‌شود. چرا فکری به حال سروسامان دادن به این وضع نمی‌شود؟

 # گره - ترافیکی
ملکی از تهران:
 گره‌های کور ترافیکی در خیابان گلشن‌دوست در ساعت اوج تردد باعث ایجاد ترافیک تا محدوده خیابان جانبازان می‌شود. لطفا برای حل این مشکل فکری شود.

 # دورهمی -کرونا
زبیری از اهواز:
 در موج پنجم شیوع ویروس دلتا بیشتر مبتلایان در شهرستان اهواز به صورت خانوادگی درگیر می‌شوند با این حال دورهمی‌ها همچنان برقرار است.

 # باشگاه- بدنسازی
حمیدیان از تهران:
 با وجود تداوم شیوع ویروس دلتا بیشتر باشگاه‌های بدنسازی فعالیت دارند و مردم با وجود همه هشدارهایی که مسؤولان ستاد ملی مقابله با کرونا می‌دهند در این مراکز حضور می‌یابند.

 # بیمه - تکمیلی
شهروندی از تهران:
چرا نظارت درستی روی عملکرد بیمه‌های تکمیلی وجود ندارد و آنها برای پرداخت خسارت بهانه‌های عجیبی مطرح می‌کنند. این درحالی است که همیشه حق بیمه را از حقوق‌مان کم می‌کنند. مسؤولان بیمه مرکزی بهتر است عملکرد این بیمه‌ها را زیر نظر بگیرند تا حقوق شهروندان پایمال نشود.