حق با شماست

حق با شماست

#پلاك‌_‌‌‌غیر-بومی
رضایی از مشهد:
از پلیس راهور تقاضا دارم نظارت بیشتری بر ورود و خروج خودروهای غیربومی به شهرهای زیارتی داشته باشد. با این كه گفته می‌شود نظارت‌ها جدی است ولی عده زیادی به‌راحتی به مشهد سفر می‌كنند.

#تعطیلی‌_‌‌‌كرونا
یك شهروند:
آیا بهتر نیست با وجود وخیم‌تر شدن شرایط كشور به دلیل افزایش قربانیان كرونا، تعطیلی یك هفته‌ای بار دیگر در دستگاه‌های دولتی و برخی مشاغل در دستور كار قرار بگیرد؟

#داروخانه‌_‌‌‌صف
فلاح از تهران:
به دلیل افزایش بیماری كرونا، داروخانه 13آبان در خیابان كریمخان با صف‌های طولانی مواجه شده كه خود مهم‌ترین عامل در انتقال بیماری است.

#هویج‌_‌‌‌قیمت
جوادی از تهران:
قیمت هویج به دلیل كرونا و تجویز پزشكان به‌شدت افزایش یافته است و در بازار میوه و تره‌بار كیلویی 30هزار تومان به فروش می‌رسد. چرا هر بار این اتفاق برای یكی از محصولات كشاورزی رخ می‌دهد و تدبیری برای آن اندیشیده نمی‌شود؟

 #اطلاع- رسانی- سفر
داوودی از تهران:
 چرا 24 ساعت قبل از منع تردد، این موضوع اعلام می‌شود تا بسیاری از مردم قبل از شروع منع تردد بار سفر را ببندند؟ این موضوع هیچ کمکی به کنترل بیماری کرونا نمی‌کند.

 #مازندران- مسافر
طیار از ساری:
 با وجود منع تردد میان شهرهای قرمز، متاسفانه تردد پلاک‌های غیربومی در شهرهای استان مازندران بسیار زیاد است به طوری که مسافران بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی رفت‌وآمدی آزادانه دارند.