سرقت محموله واکسن در تهران

سرقت محموله واکسن در تهران


دزد حرفه‌ای لوازم داخلی خودرو، وقتی برای سرقت سراغ خودروی تاکسی رفت، تصور نمی‌کرد داخل آن محموله واکسن باشد. دزدان 300 دوز واکسن را سرقت کردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، 3 هفته قبل ماموران پلیس پیشگیری تهران در جریان دستبرد سارق یا سارقان به یک خودروی تاکسی قرار گرفتند. ماموران با حضور در محل متوجه شدند راننده تاکسی برای انجام کاری، خودروی خود را در خیابانی در محله تهران‌نو پارک کرده بود که پس از بازگشت متوجه شده لوازم داخل آن سرقت شده است.
وقتی راننده اعلام کرد داخل خودرو محموله واکسن بوده، رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. راننده به ماموران گفت: من وظیفه دارم از مخزن نگهداری واکسن، محموله‌های واکسن را به مراکز تزریق انتقال دهم. امروز صبح محموله‌ای را تحویل گرفتم و به سمت مرکز حرکت کردم اما در میان راه برای انجام کاری توقف کردم. خیلی زود برگشتم که متوجه سرقت شدم.
پس از این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات برای دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.
رئیس پلیس تهران دیروز در حاشیه طرح کاشف پلیس با بیان این‌که 300 دوز واکسن در اجرای این طرح سرقت شده است، گفت: یک خانم و راننده‌ای واکسن‌ها را حمل می‌کردند اگر پلیس از این موضوع با خبر بود، مانند صدها مورد دیگر که در امنیت کامل انجام می‌شد، این تعداد واکسن نیز تحت نظارت پلیس به مقصد می‌رسید. البته در حال حاضر نیز سرنخ‌های خوبی در این خصوص به دست آمده و تحقیقات برای دستگیری این افراد در حال انجام است.