تلنگر

تلنگر

کودک ۱۱ ساله بعد از تصادف با قطار، پای چپ خود را از دست داد. بعدازظهر پنجشنبه، تصادف یک رهگذر با قطار در ایستگاه شهرقدس به اورژانس تهران گزارش شد. نیروهای امدادی به محل رفتند و دیدند فرد مصدوم کودک ۱۱ ساله‌ای بوده که پای چپش را در این تصادف از دست داده و به بیمارستان منتقل شد.
 فرمانده انتظامی رومشكان با اعلام خبر قتل دختر ۱۶ ساله رومشكانی گفت: «همسر مبینا به عنوان متهم دستگیر شده است.» سرهنگ مهدوی‌كیا گفت: «جسد دختر نوجوان رومشكانی، مبینا سوری كه در ۱۶سالگی با پسرعمه خود ازدواج كرده بود، در یك باغ پیدا شد. همسر مبینای ۱۶ ساله به عنوان متهم دستگیر شده است. این‌كه مبینا توسط همسرش به قتل رسیده یا خودكشی كرده، در دست بررسی است.» این در حالی است كه سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان هم دلیل این قتل را اختلافات خانوادگی اعلام كرده است.
پنج نفرکه عاملان شهادت مرزبانی در بانه بودند، بازداشت شدند. سرهنگ محمد سپهری، سرپرست مرزبانی استان کردستان در این باره گفت: دو روز پیش در پی درگیری مرزبانان هنگ مرزی بانه با قاچاقچیان احشام در منطقه گله سوره، ستوان سوم رشید سپهوند به شهادت رسید. عاملان شهادت او تحت تعقیب بودند تا این‌که مرزبانان هنگ مرزی توانستند پنج نفر که مرتبط با این موضوع بودند را بازداشت کنند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. شهید رشید سپهوند، مجرد و اهل استان لرستان بود که پیکر او برای خاکسپاری به زادگاهش خرم‌آباد منتقل شد.
مردی که زنی را کشته و متواری شده بود در زندان شناسایی شد. چند روز پیش زن ۸۶ساله‌ای که از اهالی یکی از روستاهای پاوه کرمانشاه بود به قتل رسید. قاتل پس از بستن دهان، دستان و پاهای او انگشتر طلا و مقداری لوازم را دزدیده و فرارکرده بود. سرانجام رد قاتل که به اتهام دیگری در زندان بود شناسایی شد و به قتل پیرزن به انگیزه سرقت اعتراف کرد.
یکی از دو نفری که زنی را قربانی سرقت طلاهایش کرده بودند، بازداشت شد.جسد این زن 59 ساله عصر پنجشنبه یازدهم شهریور امسال، در حاشیه جنگل‌های شهر ایلام حد فاصل شهرستان سیروان از سوی اهالی در حالی کشف شد که طلاهایش سرقت شده بود. ماموران پی بردند خانواده‌اش چند روز پیش ناپدید شدن او را اطلاع دادند. سرانجام رد فردی که طلاهای سرقتی را برای فروش  به طلافروشی برده بود به‌دست آمد. او بازداشت و اعتراف کرد با همدستی فرد دیگری قتل را انجام داده که پلیس در تعقیب دیگر متهم فراری است.