شوهرکشی زن عصبانی با چاقو

شوهرکشی زن عصبانی با چاقو

زن جوان که همسرش را در صالحیه شهرستان بهارستان در غرب استان تهران به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
سرهنگ بهروز کریمخانی، رئیس‌پلیس آگاهی غرب استان تهران در این باره گفت: پس از گزارش قتل مرد جوانی در صالحیه شهرستان بهارستان تیم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌ها نشان داد این مرد با ضربه چاقو مجروح شده و جان باخته است.
وی افزود: بررسی صحنه نشان داد، ورود به زور یا قتل با انگیزه سرقت منتفی است و این مرد از سوی قاتلی آشنا به قتل رسیده‌است. به همین دلیل به همسرش مشکوک شده و به بازجویی از او پرداختند که زن جوان به قتل اعتراف کرد و مدعی شد با همسرم اختلاف داشتم. امروز با هم درگیر شده و در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با چاقو به او ضربه زدم که باعث مرگ شوهرم شد. قصد کشتن همسرم را نداشتم و یک لحظه عصبانیت باعث قتل شد.
رئیس‌پلیس آگاهی غرب استان تهران با اشاره به این‌که متهم با قرار قضایی روانه زندان شده، خاطرنشان کرد: زوجین در صورتی که با مشکل روبه‌رو شدند سعی کنند با کمک مشاوران خانواده یا بزرگان فامیل آن را حل کنند. از رفتارها خشن و درگیری خودداری کنند زیرا یک لحظه عصبانیت باعث می‌شود مرتکب رفتاری شوند که عواقب تلخی برایشان داشته باشد. سعی کنند مهارت‌های کنترل خشم را فرا گیرند و مشکلات را با گفت‌وگو حل کنند.