اکشن مشترک شورشی‌های هالیوود

اکشن مشترک شورشی‌های هالیوود

کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسن که هر دو در دنیای کمیک‌استریپی در نقش ابرقهرمانانی فناناپذیر بازی کرده‌اند، در یک اکشن ماجراجویانه تازه با یکدیگر همبازی می‌شوند. این فیلم با نام «شبح‌زده» وارد مرحله تولید می‌شود و شبکه اینترنتی اپل تهیه‌کننده‌اش است. با توجه به حضور اپل در این فانتزی ماجراجویانه، به احتمال زیاد شبح‌زده فقط پخش استریم خواهد داشت و رنگ پرده سینماها را نخواهد دید. مدیران اپل توضیحاتی درباره داستان فیلم نداده‌اند و کسی اطلاعی از نوع ماجراهای فیلم و نوع نقش دو بازیگر اصلی آن ندارد. ظاهرا تا زمانی که شبح‌زده آماده نمایش می‌شود هم قرار نیست داستان آن لو برود!
با این حال، گفته می‌شود داستان فیلم شباهت بسیار زیادی به داستان کمدی رمانتیک اکشن و ماجراجویانه دهه 80میلادی «رومانس سنگ» دارد. این فیلم با بازی مایکل داگلاس و کاتلین ترنر ستارگان مطرح دهه 80 فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها داشت. در داستان این فیلم، دو شخصیت اصلی ماجرا برای دستیابی به یک گنج پنهان راهی سفری به شرق می‌شوند و با ماجراجویی‌های بانمک زیادی روبه‌رو می‌گردند.
دیوید دکستر، شبح‌زده را براساس فیلمنامه‌ای از رت ریس و پل ورنیک کارگردانی می‌کند. این تیم دو نفره قبل از این فیلمنامه اکشن ابرقهرمانانه «ددپول» را نوشته‌اند و با اکشن‌های ماجراجویانه آشنایی خوبی دارند. دکستر اواخر ماه اکتبر را به‌عنوان زمان شروع کار فیلمبرداری انتخاب کرده‌است. اگر همه چیز خوب و درست پیش برود، شبح‌زده برای نمایش عمومی در اواسط فصل تابستان سال آینده میلادی آماده می‌شود.
انتخاب ایوانز و جوهانسن برای بازی در نقش‌های اصلی شبح‌زده، از زاویه دیگری هم مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. رسانه‌ها به‌دلیل رفتار‌های اخیر این دو بازیگر، به آنها لقب شورشی‌های هالیوود را داده‌اند و تعجب می‌کنند که این دو شورشی در یک فیلم جدید با یکدیگر همبازی می‌شوند. ایوانز مدتی قبل اعلام کرد در قسمت‌های بعدی اکشن کمیک‌استریپی «کاپیتان آمریکا» نقش ابرقهرمان ماجرا را بازی نمی‌کند و جوهانسن هم ماه قبل به‌ دلیل موضوع دستمزد، علیه تهیه‌کنندگان اکشن ابرقهرمانانه «بلک ویدو/ بیوه سیاه» به دادگاه شکایت کرد. نکته جالب این که هر دوی آنها در مجموعه پرفروش و بلاک باستر «آونجرز/ انتقامگیران» در کنار هم ظاهر شده‌اند.‌/ هالیوود ریپورتر