بازی مشترک تحقق می‌یابد

بازی مشترک تحقق می‌یابد

جیسون موموآ اعلام کرد درخواست دیو باتیستا برای بازی در یک کمدی اکشن پلیسی به سبک مجموعه پرفروش «اسلحه مرگبار» رنگ واقعیت به خودش می‌گیرد. او در حساب توییتری خود با اعلام این خبر گفت که مدیران شبکه اپل با او تماس گرفته و گفته‌اند در حال آماده کردن فیلمنامه‌ای در این باره هستند و به‌زودی برای امضای قرارداد با آنها تماس خواهند گرفت. فعلا اطلاعات بیشتری در ارتباط با این اکشن پلیسی نیست و رسانه‌ها منتظر ارائه اخبار از سوی مدیران شبکه اینترنتی اپل هستند.
چند روز قبل دیو باتیستا، اکشن‌کار موفق این روزهای سینما از علاقه‌اش برای همبازی شدن با جیسون موموآ صحبت و رسما اعلام کرد بسیار دوست دارد در کنار موموآ یک اکشن پلیسی بازی کند. او همچنین گفت این فیلم می‌تواند چیزی در مایه‌های مجموعه اکشن پلیسی اسلحه مرگبار باشد.
باتیستا در مصاحبه‌اش از‌جمله گفت: «چرا همیشه تهیه‌کنندگان باید پیشنهاد همکاری مشترک با بازیگران دیگر را به ما بدهند؟ من احساس می‌کنم تیم دونفره من و موموآ می‌تواند به خلق یک اکشن بسیار موفق پلیسی کمک کند و راه را برای تولید یک مجموعه دنباله دار موفق و پرفروش هموار کند. چیزی شبیه اسلحه مرگبار خیلی خوب جواب می‌دهد. حتی تصورم این است که فیلم مورد نظر را دیوید لیچ کارگردانی کند! من پیشنهادم را عنوان کردم و حالا نوبت تهیه‌کنندگان است که در این باره تصمیم بگیرند.»
باتیستا طی دو سال اخیر در گونه‌های مختلف سینمایی ایفای نقش کرده و در کارنامه‌اش فیلم‌هایی در گونه‌های مختلف سینمایی دارد. او که با گونه کمدی اکشن پلیسی بیگانه نیست، پیش از این دو فیلم «جاسوس من» و «استابر» را در این حال‌و‌هوا بازی کرده‌است. موموآ هم مثل باتیستا با گونه کمیک‌استریپی و ابرقهرمانانه همکاری دارد و از او هم به‌عنوان یک قهرمان اکشن اسم می‌برند. چند هفته قبل درام اکشن افشاگران «دختر شیرین» او پخش استریم داشت و به‌زودی دومین قسمت «آکوامن» هم با بازی‌اش در نقش ابرقهرمان اعماق آب‌های اقیانوس اکران عمومی خواهد شد. نکته جالب این‌که هر دو بازیگر در اکشن درام علمی ــ تخیلی «دون» که هم‌اکنون آماده نمایش است، بازی داشته‌اند./ هالیوود ریپورتر