مرگ سارق زورگیر هنگام فرار

مرگ سارق زورگیر هنگام فرار


سارق زورگیر، پس از سرقت گوشی در حال فرار از ترک موتور افتاد و جان باخت.
به گزارش خبرنگارجام‌جم، ساعت 21 سه‌شنبه شانزدهم شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری عباس‌آباد به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد، سارقی در جریان فرار دچار حادثه شده و فوت کرده است. تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به محل حادثه در مسیر سیدخندان به سمت شریعتی پایتخت اعزام شدند و در بررسی اولیه متوجه شدند سارق جوان سرش با جدول خیابان برخورد و فوت کرده است. برای روشن شدن ماجرا، ماموران از شاهدان تحقیق کردند.
 یکی از شاهدان به ماموران گفت: با موتور در این خیابان در حال عبور بودم. مردی را دیدم که فریاد می‌زد، سارقان را بگیرید، گوشی‌ام رادزدیدند. سارقان، سرنشینان سه دستگاه موتورسیکلت و در حال فرار بودند. برای کمک به مالباخته، دنبال سارقان رفتم که 500 متر جلوتر یکی از آنها روی زمین افتاد و همدستانش فرار کردند. سر او به جدول خورده و از ناحیه سر به‌شدت مصدوم شده بود. گوشی آیفون 12 سرقتی از مالباخته و چاقوی سارق کنارش افتاده بودند. به محل سرقت بازگشته و مالباخته را به محل افتادن سارق آوردم. با حضور ماموران مشخص شد این سارق جان باخته است.
ماموران از مالباخته نیز تحقیق کردند که وی گفت: شب سرقت هنگام بازگشت به خانه، زیر پل سیدخندان سه موتورسیکلت راهم را سد کردند. یکی از آنها چاقو را زیر گلویم گذاشت و قصد جانم را داشت و با تهدید گوشی‌ام را به سرقت برد. بعد چند قدمی رفت تا سوار موتور همدستش شود که سلاح مجازم را از زیر کت بیرون آورده و تیر هوایی شلیک کردم تا بترسد و گوشی را پس دهد اما توجهی نکرد و ترک موتور شد و همراه همدستانش فرار کرد. زمان کوتاهی نگذشته بود که مرد موتوری  سراغم آمد و گفت سارق به کناری پرت شده و مرا آنجا برد تا گوشی‌ام را بردارم.
  مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: هویت سارق فوت شده هنوز مشخص نیست. تحقیقات برای شناسایی هویت او و رازگشایی از حادثه ادامه دارد.