گلوله، سهوی شلیک شد

توضیحات پلیس درباره کشته‌شدن مرد عربده‌کش در مهرشهر

گلوله، سهوی شلیک شد


فرمانده انتظامی استان البرز به تشریح حمله مرد عربده‌کش به شهروندان در مهرشهر و مرگ او با شلیک پلیس پرداخت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان دیروز در این باره گفت: شامگاه ۱۳ شهریور خبری مبنی بر عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد توسط شخصی در منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: مأموران با حضور در محل متوجه شدند که شخصی با حالت غیر‌عادی و با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی در معابر شهری کرده و با بر‌هم زدن نظم عمومی، اقدام به وارد کردن آسیب به چهار نفر از‌جمله یک خانم و اموال مردم کرده است. بلافاصله مامور انتظامی وارد عمل شده و متهم را به آرامش دعوت می‌کند که او بدون توجه به این موضوع به سمت مامور نیز حمله‌ور می‌شود که در این هنگام مامور پلیس در یک اقدام ضربتی متهم را به زمین زد که هنگام دستبند زدن به‌دلیل نزدیک شدن سایر افراد برای خلع سلاح در اقدامی سهوی تیری از اسلحه پلیس خارج می‌شود و به متهم برخورد می‌کند.
 این مقام انتظامی با بیان این‌که رسانه‌های معاند فقط بخش کوچکی از کلیپ را تقطیع کرده و روی آن مانور می‌دهند، گفت: فیلم کامل اوباش‌گری و حمله به شهروندان از سوی این متهم توسط مرکز اطلاع‌رسانی پلیس منتشر خواهد شد.
سردار محمدیان با بیان این که این فرد هفت فقره سابقه درگیری و نزاع داشته، ادامه داد: تحقیقات تخصصی از سوی مبادی نظارتی پلیس و دستگاه قضایی درخصوص این موضوع در حال انجام است. امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد پلیس مواجه خواهد شد.