بخش نمایشی به برنامه اضافه شده است

تهیه‌كننده «ویتامین خ» از تغییرات فصل تازه آن گفت

بخش نمایشی به برنامه اضافه شده است

فصل جدید برنامه «ویتامین خ» همزمان با پایان یافتن ایام سوگواری امام حسین (ع) و تغییر كنداكتور پخش شبكه نسیم، متناسب با روزهای پایانی تابستان روی آنتن رفته است. رامین كرم‌یزدی، تهیه‌كننده و كارگردان این برنامه است كه در گفت‌وگو با جام‌جم از فصل تازه ویتامین خ گفت.
كرم‌یزدی درباره تغییرات برنامه بیان كرد: «در این فصل، بخش استودیویی با حضور مجری حذف و فضای نمایشی به كار اضافه شده است. دو مجری - بازیگر داریم و بر حسب موضوعات روز نمایشی در برنامه اجرا می‌شود. هركدام از این بازیگران شخصیتی دارند. یكی از آنها خبرنگار و آدمی به‌روز است كه دوستی به اسم محسن دارد. محسن شخصیتی هنجارشكن است و همین لحظات كمدی ایجاد می‌كند.»
وی ادامه داد: «ویتامین خ همیشه سعی كرده با مردم باشد و در این بخش هم مباحثی كه برای مردم هنجارشكنانه است را نشان می‌دهیم و راهكارش را در دل‌نمایش بیان می‌كنیم، به‌گونه‌ای كه لبخند به لب بیاورد.» این تهیه‌كننده گفت: «البته كار، تیپ نمایشی محض به خود نگرفته و همچنان آیتم‌ها، بخش اصلی برنامه هستند.»
این تهیه کننده در پاسخ به دلیل حذف بخش استودیویی گفت: «ویتامین خ از سال ۹۵ روی آنتن رفته است و ما در این سری باید كاری برای تحول و به‌روز كردن آن می‌كردیم. سعی كردیم از مجری‌محور بودن كار فاصله بگیریم. حتی در فرم و لوگو هم تغییرات اساسی ایجاد كردیم. البته همان‌طور كه گفتم، برنامه نمایشی محض هم نشده است و خط وسط میان اجرا و نمایش را
حفظ كردیم.»
این تهیه‌كننده افزود: «ویتامین خ همراه با مردم است و سعی نكردیم آنها را حذف كنیم. تلاش‌مان این است اتفاقات تازه‌ای به برنامه اضافه كنیم كه مردم هم در آن دخیل باشند. به همین منظور آیتم‌های متنوعی در برنامه وجود دارد كه مطابق با دغدغه‌های روز جامعه و به زبان طنز است.»
ویتامین خ شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبكه نسیم پخش می‌شود.