«سر به راه» تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد محمد بخشایش، تهیه‌کننده برنامه

«سر به راه» تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد محمد بخشایش، تهیه‌کننده برنامه

«سر به راه» درباره این برنامه و ساختار آن توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش روابط‌عمومی رادیو اربعین، محمد بخشایش، تهیه‌کننده برنامه «سر به راه» گفت: با توجه به این‌که امسال هم برای خیلی از مردم میسر نیست در راهپیمایی پیاده‌روی اربعین شرکت کنند با امواج رادیو سعی در به‌وجود آوردن حال‌و‌هوای عزاداری مردم در راهپیمایی عظیم اربعین را داریم.
وی افزود: در این راستا برای تداعی حال‌و‌هوای عزاداری مردم در آن منطقه، در این برنامه به پخش مداحی‌های اربعینی و خواندن پیام مردم می‌پردازیم.
این تهیه‌کننده تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در‌مورد شرایط و وضعیت کربلا از مهم‌ترین قسمت‌های این برنامه است. همچنین از بیست‌و‌هفتم ماه صفر از کربلای معلی برنامه را روانه آنتن می‌کنیم.  بخشایش با اشاره به مهمانان برنامه گفت: مداحان و سخنرانان بنام از مهمانان برنامه هستند که هر شب با یکی از آنها گفت‌وگو می‌کنیم و ذکر مصیبتی در رثای شهدای کربلا خوانده می‌شود.
وی در پایان بیان کرد: فاطمه عباسی، گوینده برنامه سر به راه است که هر روز و تا پایان ماه صفر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ از آنتن رادیو اربعین پخش می‌شود. شبکه رادیویی اربعین از طریق موج اف‌ام ردیف ۹۵/۵ مگاهرتز، گیرنده‌های دیجیتال و برنامه ایرانصدا قابل دریافت و از طریق سایت www.iranseda.ir در دسترس هموطنان است.