نسخه Pdf

رشد12درصدی مشاوره آنلاین

رشد12درصدی مشاوره آنلاین

حوزه سلامت پزشکی و پزشکی از راه دور در دوران شیوع کرونا با اقبال بیشتری مواجه شده و استارت‌آپ‌های این حوزه با رشد قابل‌توجهی همراه شدند.
علی پیرهادی، مدیر دپارتمان پزشکی دکتر ساینا پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی با اعلام این موضوع که در این دوران اتفاقات متفاوتی در  این پلتفرم رخ داد،در گفت‌وگو با «کلیک» گفت: «با رشد کرونا، تعداد پلن‌های ارتباطی ما برای ارتباط پزشک و کاربر افزایش پیدا کرد و پلن هایی مانند مشاوره تلفنی، متنی، ویدئویی و مشاوره در لحظه را فعال کردیم. با  توجه به شرایط سختی که در مواجهه با این ویروس؛ گریبانگیر افراد شده بود تلاش کردیم با افزایش تعداد راه‌های ارتباطی سهولت، دسترسی‌پذیری پزشکان برای کاربران متقاضی را افزایش دهیم.»
پیرهادی با اعلام این‌که دکتر ساینا در دوران کرونا، رشدی 12برابری را تجربه کرده، افزود: «همزمان با سونامی کرونا، درخواست‌های مشاوره آنلاین پزشکی نیز با رشد بالایی همراه شد. با توجه به ترافیک بالای درخواست کاربران و شرایط حاکم بر کشور تدابیری در خصوص راه‌اندازی کلینیک کرونا در دکتر ساینا انجام شد. از پزشکان داخلی، عفونی، فوق‌تخصص‌های ریه و عفونی کودکان و پزشکان عمومی و همه پزشکانی که در این زمینه می‌توانستند مشاوره ارائه دهند در این کلیک تخصصی کمک گرفتیم و در حال حاضر بیش از 120 پزشک فعال به صورت تخصصی در حوزه کرونا در حال ارائه مشاوره هستند.»