زور تاجیک‌ها به ما نمی‌رسد

پایان رافت در گفت‌و‌گو با جام‌جم:

زور تاجیک‌ها به ما نمی‌رسد



 پایان رافت، مردی که قطعا اسطوره نیست اما هرگز هم از یاد هواداران پرسپولیس نمی‌رود. او روزهایی به‌یادماندنی در پرسپولیس داشت اما این روزها خارج از دایره فوتبال تنها نظاره‌گر فوتبال است.  او در گفت‌و‌گو با ما از بازی بسیار مهم امروز پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید.

نماینده تاجیکستان می‌تواند حریف مهمی برای پرسپولیس باشد.
پرسپولیس شناختی از تیم استقلال تاجیکستان ندارد. در واقع هیچکس شناختی ندارد، نه مربیان، نه کارشناسان و نه هواداران. با یک تیم ناشناخته روبه‌رو هستیم چون حتی فیلم بازی ‌های این تیم هم به پرسپولیس نرسید. البته من فکر نمی‌کنم تیم استقلال تاجیکستان برای سرخ‌ها مشکلی باشد. این را هم باید بگویم که پرسپولیس تیم خوبی است اما می‌دانیم نماینده تاجیکستان هم بسیار قدرتمند است ولی زور آنها به ما نمی‌رسد.
این تیم در مرحله گروهی تیم قدرتمند الهلال عربستان را شکست داده است.
بله همانطور که گفتم این تیم قدرتمند است و ستاره دارد. البته پرسپولیس هم مملو از ملی‌پوشان با‌کیفیت است. خودِ تاجیک‌ها می‌دانند پرسپولیس چه قدرتی دارد و پنج فصل پشت سر هم قهرمان لیگ برتر شده. از طرفی استقلال تاجیکستان تیم قدرتمندی است که الهلال‌ را برده و کیفیت بالایی دارد. با تمام این اوصاف امیدوارم پرسپولیسی ها سربلند دیدار با این تیم باشند.
وضعیت خط حمله پرسپولیس را از چطور می‌بینید؟
پرسپولیس مدت ها به دنبال بازیکن توانمند در خط حمله بود. سرگردانی برای خرید مهاجم خوب از بعد جدایی مهدی طارمی آغاز شد و مدت ها ادامه داشت. از طرفی پرسپولیس به دلیل بدهی های کلان نمی توانست مهاجم خارجی و خوب بخرد. به نظر من اکنون قدرت هجومی پرسپولیس در آسیا موفق باشد.