کفاشیان از وزیر جدید ورزش می‌گوید سجادی بافت ورزش را می‌شناسد

کفاشیان از وزیر جدید ورزش می‌گوید سجادی بافت ورزش را می‌شناسد

حمید سجادی وزیر ورزش شده و خیلی‌ها معتقدند او به عنوان چهره‌ای ورزشی می‌تواند در این وزارتخانه موفق باشد. اکثر چهره‌های ورزشی امیدوارند سجادی بتواند مشکلات ورزش را رفع کند، با توجه به این‌که خودش هم در گذشته یک ورزشکار ملی بوده و عناوین زیادی در دو‌و‌میدانی به دست آورده است.
علی کفاشیان که در گذشته رئیس فدراسیون دو‌و‌میدانی بوده و سجادی هم ورزشکارش، در این باره می‌گوید: «ما در مدیریت همکاری نداشتیم ولی حدود 17 سال قبل بنده رئیس فدراسیون بودم و ایشان از دونده‌های خوب تیم‌ملی بود. خیلی برایمان افتخار کسب می‌کرد. همیشه مدال می‌ آورد و رکورد می‌زد. من هم همیشه از افتخارات سجادی کیف می‌کردم. او ورزشکار توانمندی بود و در مدیریت هم آدم توانمندی است.»
آیا این دو هنوز ارتباط دارند؟ کفاشیان جواب می‌دهد: «نه. سر آقای سجادی شلوغ است. قبلا رابطه داشتیم ولی الان ارتباط چندانی نداریم.»
کفاشیان درباره آینده او در وزارتخانه می‌گوید: «قطعا می‌تواند موفق باشد. بالاخره یک نیروی خوب ورزشی در آنجاست. خودش قهرمان بوده و با مشکلات آشناست. بافت وزارت ورزش را هم می‌شناسد. ایشان موفق می‌شود به شرطی که از نیروهای خوب کنار دستش
استفاده کند.»