حق با شماست

حق با شماست

#پله‌-برقی-مترو
رحیمی از تهران:

پله برقی ایستگاه‌های آزادگان و شهید بهشتی مدتی است خراب شده و ظاهرا مسؤولان شرکت مترو تصمیمی برای تعمیر آن ندارند زیرا با گذشت چند روز هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

# وانت- امامزاده_‌عبدا...
موسوی از تهران:

وانت‌بارهای میوه‌فروشی در محله امامزاده عبدا... و حاشیه خیابان سادات آزاردهنده هستند و محل عابر پیاده را اشغال می‌کنند و با ریختن زباله‌هایشان در جوی آب و کف خیابان، سبب کثیفی محله نیز می‌شوند.

# ورود - ممنوع- تصادف
صدری از تهران:

بعضی مواقع مشاهده می‌شود رانندگان در خیابان نساء واقع در محله میرداماد به صورت ورود ممنوع وارد این خیابان می‌شوند که بعضا باعث تصادف و ترافیک می‌شود.

# روشنایی- بلوار - پاک‌نژاد
    صفاری از تهران:

ابتدای بلوار پاک‌نژاد بعد از میدان صنعت به دلیل عملیات عمرانی و همچنین نبود روشنایی، عابران و رانندگان را دچار مشکل کرده‌است.
 
#تصرف- زمین
شهروندی از ساوه:

از سال 91تاکنون باتوجه به محرز شدن مالکیت‌ بنده بر بیش از 35 قطعه زمین زراعی که به تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی درآمده، نتواسته‌ام این املاک را پس بگیرم. به همه سازمان‌های ذی‌صلاح در استان مرکزی و تهران مراجعه کرده‌ام ولی هیچ کمکی نکرده‌اند، فقط به علت این‌که این املاک در اختیار اشخاص حقوقی است.
 
#واکسن- راننده
دهقان از تهران:

همزمان با بازگشایی مدارس، وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس را در اولویت قرار دهد.
 
#تردد- شبانه
شفیعی از تهران:

با توجه به شبانه‌روزی شدن فرآیند واکسیناسیون در تهران، چرا در این مدت منع تردد شبانه لغو نمی‌شود. آیا ممنوعیت تردد در جلوگیری از شیوع کرونا موثر است؟
 
#نارنگی- رنگ  _آوری
یک کشاورز:

متاسفانه اخیرا عده‌ای دلال و سودجو با استفاده از موادشیمیایی اقدام به رنگ‌آوری نارنگی می‌کنند که به سلامت جامعه آسیب می‌رسانند.