مقتول قبل از مرگ، قاتلش را لو داد

مقتول قبل از مرگ، قاتلش را لو داد

مرد 40ساله که متهم است در جریان تیراندازی در یک پروژه ساختمانی در پرند دو نفر را کشته و زخمی کرده بود پس از 13ماه دستگیر شد. متهم در جریان فرار با زنی آشناشده و با او ازدواج کرده بود.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، هجدهم مرداد سال‌گذشته پلیس مستقر در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت اطلاع داد دو مرد هدف گلوله قرار گرفته و به آن بیمارستان منتقل شده‌اند که یکی از آنها فوت کرده و دیگری با تلاش پزشکان زنده است.
ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات را آغازکرده که معلوم شد تیراندازی مرگبار در جریان درگیری در یک پروژه ساختمانی درحال احداث در فازچهارم شهرستان پرند در غرب استان تهران رخ‌داده و مقتول قبل از مرگ مردی به نام بابک را به عنوان قاتل معرفی کرده بود.
در جریان تحقیقات مشخص شد، بابک با مدیر پروژه ساختمانی محل قتل اختلاف‌داشته و روز حادثه همراه برادرانش به آنجا رفته و تیراندازی کرده بود.
یکسال بعد از جنایت رد بابک در خانه‌ای روستایی در یکی از شهرستان‌های همدان به‌دست آمد و در آنجا بازداشت شد و در تحقیقات گفت: در کار ساختمان‌سازی هستم و سالها قبل با مردی که با هم همکاری داشتیم، آشنا شدم. سال90 ورشکسته شده و سه‌میلیارد تومان بدهی به بار آوردم. زنم طلاق گرفت و با بچه‌ام رفت. زندانی‌شده و بعد از چهار سال با پرداخت بدهی‌ها آزاد شدم. چند سال قبل شهروز را در تهران یافتم. او در حال احداث یک پروژه ساختمانی در پرند بود. سراغش رفته و برایش کار می‌کردم. 200میلیون تومان هم بابت سرمایه‌گذاری دادم اما او حقوقم و 200میلیون تومان را نداد و به مشکل خوردیم. برای گرفتن طلبم با برادرانم به آنجا رفتیم که او نبود و دعوا شد. نفهمیدم چه کسی تیراندازی مرگبار را انجام داد. ما سلاح نداشتیم حتی خودرویم هدف شلیک گلوله قرار گرفت و هفت تیر به آن اصابت کرد. چون با شهروز اختلاف داشتم همه مرا عامل تیراندازی می‌دانستند که از ترسم با برادرانم فرار کردیم و از آنها خبر ندارم. به یکی از روستاهای همدان رفتم و با زنی که از شوهرش جدا شده بود، ازدواج کردم که پلیس به روستا آمد و بعد از یکسال بازداشت شدم.
مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به انکار متهم، تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.