تلنگر

تلنگر

کلاهبرداری با وعده اقامت ترکیه
مردی که با وعده اخذ اقامت در ترکیه اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، بازداشت شد.
به گزارش جام‌جم، نهم خرداد امسال مردی نزد پلیس تهران رفت و گفت: چند روز پیش با فرد ناشناسی در خیابان پیروزی تهران آشنا شدم. او مدعی بود در برابر اخذ ۳۰۰۰یورو، مقدمات خروجم را از کشور به مقصد ترکیه فراهم می‌کند. فریب خورده و با اعتماد به وی پول دادم اما دیگر از او خبری نشد و تلفنش را هم پاسخگو نبود.پس از این شکایت، متهم تحت تعقیب بود تا این‌که چند روز پیش او در خیابان پیروزی شناسایی و بازداشت شد و به چند کلاهبرداری اعتراف کرد.
 تخریب 15مغازه با انفجار گاز
انفجار در مغازه‌ای باعث آسیب به 15مغازه دیگر شد و سه مصدوم برجای گذاشت.محمدرضا فلاح‌نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز دیروز به ایسنا گفت:جمعه بیست و ششم شهریور امسال، یکی از مغازه‌های بازارچه شهرستان نظرآباد منفجر و باعث آسیب جدی به مغازه محل انفجار و دو مغازه نزدیک به آن شد. حدود 12مغازه دیگر هم که در اطراف محل حادثه بودند، دچار آسیب‌هایی چون شکستگی شیشه شدند. این حادثه سه مصدوم داشت.
بازداشت مرد شایعه ساز
عامل انتشار شایعه وجود بسته مشکوک در یکی از بانک‌های اهواز، شناسایی و بازداشت شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بیستم شهریور امسال در پی شایعه وجود بسته مشکوک در یکی از بانک‌های اهواز استان خوزستان مأموران به محل اعزام شدند که معلوم شد بسته‌ای در کار نبوده است. دیروز عامل این شایعه پراکنی بازداشت شد. در تحقیقات پلیس و برابر اعلام خانواده متهم، او بیمار اعصاب و روان است که این اقدام را انجام داده است.
بازداشت مزاحم با تماس پیتزایی
کمک خواهی یک زن از پلیس به بهانه سفارش پیتزا باعث شد ماموران او را نجات داده و مزاحمی که در خانه‌اش بود، بازداشت شود.به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس قم، زنی به پلیس110 شهر قم زنگ زد و درخواست پیتزا کرد. همین باعث شک اپراتور پلیس شد و به بهانه این‌که می‌خواهد پیتزا ارسال کند، نشانی را از آن زن گرفت. در ادامه آن نشانی را در اختیار ماموران کلانتری 19 توحید قم قرارداد و مأموران برای نجات آن زن، راهی خانه‌اش شدند و توانستند فرد مزاحم را که شوهر سابق این زن بود و به زور وارد خانه شده بود ، بازداشت کنند.
حمله زورگیرها به سردبیر مشرق
سردبیر سایت مشرق در منطقه نارمک از سوی دو زورگیر با قمه مورد حمله قرار گرفت.به گزارش مشرق، بعداز ظهر چهارشنبه 24شهریور سردبیر سایت مشرق در منطقه نارمک توسط دو زورگیر با قمه مورد حمله قرار گرفت که یکی از ضربات به نزدیکی قلب و ریه وی اصابت کرد. او بعداز انتقال به بیمارستان نجات یافت.تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.