تسویه‌حساب آتشین با زن تنها

تسویه‌حساب آتشین با زن تنها

مرد دستفروش وقتی فهمید زن تنها برای كارهایی كه او برایش انجام داده پولی نمی‌دهد، در انتقامی کور خانه این زن را به آتش كشید.
به گزارش جام‌جم، 21 آبان امسال آتش‌سوزی در خانه‌ای در خیابان چهارده معصوم به ماموران كلانتری 151یافت‌آباد گزارش شد. پس از خاموش كردن شعله‌های آتش، كارشناسان آتش‌نشانی اعلام كردند آتش‌سوزی عمدی بوده و پرونده در اختیار كارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
ماموران در تحقیقات میدانی دوربین‌های مداربسته محدوده محل حادثه را بررسی كرده و تصویر پسر جوانی را دیدند كه ساعت 10 شب اقدام به آتش زدن خانه كرده بود.
زن صاحبخانه با مشاهده تصویر پسر جوان او را شناسایی كرد و گفت: حدود چهار سال پیش، در محدوده چهارراه سیروس با جوانی به نام فرزاد آشنا شدم كه در آنجا دستفروشی می‌كرد. از آنجا كه به ظاهر جوانی موجه و باادب به نظر می‌رسید، اتاقكی در خانه‌ام را به او دادم پس از حدود چهار سال، درخواست پول كرد كه او را از خانه بیرون كردم. فردی كه اقدام به آتش زدن خانه كرده، همان پسر جوان است.
تحقیقات ادامه داشت تا این‌كه 25 دی فرزاد در محدوده میدان شوش در حال دستفروشی دستگیر شد. او پس از انتقال به اداره آگاهی به آتش زدن خانه شاكی اعتراف كرد و گفت: طی چند سالی كه در خانه این زن زندگی می‌كردم، وی مرا به‌عنوان كارگر خدماتی به خانه مردم می‌فرستاد‌. علاوه بر آن، نظافت خانه خودش را هم انجام می‌دادم‌. این زن همچنین در طول این سال‌ها مرا برای انجام كارهای كشاورزی به شمال می‌فرستاد و در آنجا تمامی كارهای كشاورزی را برایش انجام می‌دادم و با وجود این هیچ پولی بابت كاركردن در خانه‌های مردم و زمین كشاورزی به من پرداخت نكرد تا این‌كه از او درخواست كردم تا دستمزد این چند سال كار كردن را پرداخت كند كه مرا از خانه‌اش بیرون كرد‌. كینه شدیدی از او به دل گرفته بودم تا این‌كه تصمیم گرفتم خانه‌اش را آتش بزنم. شب حادثه زمانی كه او به خانه دخترش رفت، وارد خانه شده، با بنزین آنجا را آتش زده و به سرعت با موتورسیكلت از محل دور شدم.
سرهنگ كارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار قانونی از سوی دادیار شعبه دهم دادسرای ناحیه 18 تهران صادر شد و متهم برای ادامه تحقیقات و تكمیل پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.