مرد خیاط، تنها مظنون  همسركشی

مرد خیاط، تنها مظنون همسركشی

همزمان با كشف جسد زنی در گونی، شوهر خیاط او به عنوان تنها مظنون عامل این جنایت بازداشت شد .
 به گزارش جام‌جم، ساعت  13 و 30 دقیقه جمعه  سی‌ام آذر امسال، ماموران كلانتری خزانه یك گونی در جوی آب روبه‌روی شهرك كاپولا در حوالی دستواره  كشف كردند كه داخل آن جسد زنی 40 ساله‌ بود و این زن براثر ضربه جسم سخت و سنگین به سرش كشته شده و دست و پا و دهانش با پارچه بسته شده  بود و دوروز از مرگش می‌گذشت. ماموران برای شناسایی هویت مقتول به بررسی پرونده زنان ناپدید شده پرداختند تا این‌که از این طریق هویت مقتول را شناسایی كردند.
شوهر این زن به ماموران گفت: خیاطم  و كارگاهی دارم. در پشت‌بام خانه‌مان هم  بخشی از وسایل كارگاهم هست. دخترم دانشجو و در شهرستان است و من و همسرم در تهران زندگی می‌كنیم.  اختلاف زیادی با زنم نداشتم. او آن شب به من گفت می‌خواهد به شهرستان برود. من برای  سركشی به كارگاهم  رفتم و زمانی كه بازگشتم او نبود و تلفن همراهش خاموش بود. شب بازنگشت و گفتم شاید به شهرستان رفته و بازمی‌گردد. با خواهرش تماس گرفتم كه متوجه شدم آنجا نرفته است، نگران شدم و شكایتی مطرح كردم.
ماموران به تحقیق از خواهر مقتول پرداختند كه وی گفت: خواهرم و شوهرش اختلاف داشتند. با شواهدی كه در این پرونده به دست آمد با گذشت یك ماه، شوهر مقتول  به عنوان مظنون  بازداشت شد و تحقیقات از او ادامه دارد.