دستبرد به حساب‌های بانكی در سوپرماركت

دستبرد به حساب‌های بانكی در سوپرماركت

رئیس پلیس فتای تهران از دستگیری كلاهبردار حرفه‌ای كه با استفاده ازدستگاه اسكیمر اقدام به برداشت میلیونی از حساب طعمه‌هایش می‌كرد، خبر داد.
سرهنگ تورج كاظمی در تشریح این پرونده گفت: چندی قبل مرد جوانی با حضور در اداره پلیس فتای تهران از برداشت غیرمجاز میلیونی از حساب بانكی‌اش خبر داد و تیمی از ماموران پلیس فتا برای دستگیری عامل این برداشت غیرمجاز وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند این مرد در خیابان 17 شهریور زندگی می‌كند و بدون این‌كه كارت بانكی‌اش را در اختیار كسی قرار دهد از حسابش ده میلیون تومان برداشت شده است. تیم پلیسی در ادامه تجسس‌ها پی برد سه مرد دیگر هم بدون این‌كه كارت بانكی و رمز كارت‌هایشان را در اختیار كسی قرار دهند، در همان محله نزدیك به 100 میلیون تومان از حسابشان پول برداشت شده است.
رئیس پلیس فتای تهران عنوان كرد: با توجه به حساس بودن پرونده، تیم كارشناسی ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند كه پول‌ها به حساب مرد جوانی به نام مهدی واریز شده و در ادامه مشخص شد مهدی یكی از سارقان حرفه‌ای است.
وی گفت: ماموران در این مرحله با شناسایی مخفیگاه مهدی در میدان قزوین برای دستگیری وی وارد عمل شدند كه در زمان دستگیری مهدی مشخص شد وی چندی قبل بخاطر سرقت دستگیر شده و در زندان است.
سرهنگ كاظمی ادامه داد: متهم در این مرحله به دستور مقام قضایی از زندان به پلیس فتای تهران منتقل و در تحقیقات از او مشخص شد كه وی با استفاده از دستگاه اسكیمر در یك مغازه سوپرماركت اقدام به كپی كردن كارت‌های بانكی طعمه‌هایش كرده و سپس دست به برداشت میلیونی از حساب آنها زده است.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.