حق با شماست

حق با شماست

#مسکن- مصالح
یک شهروند:
با پایین‌آمدن قیمت سیمان ، فولاد و میلگرد در آینده باید شاهد پایین‌آمدن قیمت مسکن باشیم یا به نحوی از روند صعودی قیمت مسکن جلوگیری شود.

#فروش- خودرو
تاروردی از تهران:
چندبار برای ثبت‌نام خودرو به‌صورت قرعه‌کشی اقدام کرده‌ اما هنوز برنده نشده‌ام. قطعا با آزادسازی واردات خودروهای خارجی، خودروسازان داخلی هم باید شیوه فروش خودرو را تغییر دهند.

#زائر- حج
مشکینی از تهران:
بالاخره شرایط برای اعزام زائران به حج عمره و تمتع که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند چه زمانی فراهم می‌شود؟

#قیمت- شکر
امامی از تهران:
قیمت شکر در برخی مغازه‌ها و خواربارفروشی‌ها از 12تا 18هزار تومان به فروش می‌رسد. مسوولان ستادتنظیم بازار و نظارت بر کالا به این مورد رسیدگی کنند.

#برنج - افزایش
بانی از تهران:
مسوولان وعده ارزان‌شدن برنج را می‌دهند ولی قیمت‌ها همچنان صعودی است و به کیلویی 48تا 55هزار تومان رسیده است.

#شاد- مشکل
کبیری از تهران:
برنامه شاد کماکان با مشکل مواجه است و ایرادات نرم‌افزاری سال قبل را دارد به‌طوری که بعضی مواقع بسیار کند است و دانش‌آموزان را با مشکل مواجه می‌کند.

#درپوش- اتوبان
قلی‌زاده از تهران:
درپوش‌های فاضلاب ابتدای ورودی و خروجی اکثر بزرگراه‌های پایتخت(امام‌علی، صیاد شیرازی، همت و...) غیراصولی تعبیه شده‌ و رانندگان را دچار مشکل می‌کند.

#مشاغل- مزاحم
صبوری از تهران:
فعالیت واحدهای صنفی خدمات خودرویی از قبیل صافکاری، نقاشی و سپرسازی در بخش‌هایی از بلوار صبا در منطقه قیطریه باعث ایجاد ترافیک عصرگاهی و ایجاد مزاحمت برای عابران در این خیابان شده است.

 #تاریکی-خیابان
قدسی از تهران:
این روزها شاهد تاریکی خیابان‌ها و اتوبان‎ها هستیم. چرا شهرداری چراغ‎های معابر و خیابان‎ها را در زمان تاریکی روشن نمی‎کند؟ با این کار تصادف و دزدی افزایش پیدا می‎کند.