نسخه Pdf

لگو

لگو

کارگردانان: فیل لرد و کریستوفر میلر

در دنیای انیمیشن‌ها هیچ محدودیتی برای روایت قصه و داستان وجود ندارد و هر چیزی امکان‌پذیر است. روایت‌کردن در انیمیشن‌ها بدون چارچوب و خط‌کشی مشخصی انجام می‌شود و هر ایده قابلیت تبدیل‌شدن به اثر سینمایی را دارد. در این دنیا حتی لگوهایی هستند که حرف می‌زنند، راه می‌روند و یکی از آنها کارگر ساده ساختمانی می‌شود و بعدها تبدیل به قهرمان لگوها می‌شود و جلوی کارهای زشت و ناپسند
 رئیس می‌ایستد.
قصه فیلم درباره لگویی به نام اِمِت است. او کارگر ساده ساختمانی است و به‌طور اتفاقی و ناخواسته‌ای با لگویی اشتباه گرفته می‌شود. بقیه لگوها معتقدند او یک فرد استثنایی و انتخاب‌شده است که باید آنها را از دست رئیس نجات بدهد. این رئیس  که قصد نابودی آنها را دارد از همه‌شان خواسته مطابق دستورالعمل او زندگی کنند. اِمِت که حالا نسبت به قبل اعتمادبه‌نفس بیشتری پیداکرده قصد دارد همراه دیگر لگوها دنیای‌شان را از نابودی نجات دهد.  
فیلم لگو سال2014 تولیدشده و در ژانر کمدی و ماجراجویی قرار می‌گیرد. این انیمیشن با استقبال خیلی خوب منتقدان سینما مواجه شد و کلی جایزه ریز و درشت هم برده ازجمله: جایزه بفتا، جوایز گزینش منتقدان فیلم، ساترن و نامزد جایزه گلدن گلوب. سال2019 هم دنباله‌ای بر قسمت‌اول آن با نام فیلم لگو2 ساخته شد. این انیمیشن 100دقیقه‌ای جذاب را می‌توانید به‌صورت دوبله از سایت فیلیمو تماشا کنید.
ضمیمه قاب کوچک
تیتر خبرها