نسخه Pdf

سناریو‌سازی برای فرار از مجازت قتل زن جوان

سناریو‌سازی برای فرار از مجازت قتل زن جوان

مرد جوان که با شخصیت‌پردازی قصد داشت از مجازات قتل زن جوان فرار کند، با افشای دروغ‌پردازی‌هایش به زودی محاکمه می‌شود.
به گزارش تپش، رسیدگی به این پرونده از اوایل سال گذشته و به دنبال ناپدیدشدن زنی به نام حنانه آغاز شد. مادر حنانه با مراجعه به پلیس تهران با طرح شکایتی گفت: دخترم بعد از جدایی از همسرش به تنهایی زندگی می‌کرد. اغلب روزها با هم در ارتباط بودیم. از چند روز قبل ارتباط او با من قطع شد و نگرانش هستم. می‌ترسم بلایی سر دخترم آمده‌باشد.
ماموران با بررسی گوشی تلفن همراه حنانه به مردی 32‌ساله‌ به نام نوید رسیدند و او را بازداشت کردند. نوید در تحقیقات منکر اطلاع از سرنوشت حنانه شد اما وقتی ماموران گوشی تلفن‌همراه زن جوان را در خانه او یافتند، لب به اعتراف گشود: دوستم به نام فرهاد با حنانه در ارتباط بود. او متوجه شده‌بود حنانه به او خیانت می‌کند. به همین دلیل چند باری با هم درگیر شدند. روز قتل، آنها با هم درگیر شدند. یکباره فرهاد با گلدان به سر زن جوان کوبید. حنانه بیهوش روی زمین افتاده‌بود که دوستم ‌او را خفه کرد. جسدش را لای پتو پیچید و آن را در حاشیه بیابان‌های تهران رها کرد.
پس از این اعترافات و با راهنمایی نوید، ماموران راهی محل دفن جسد شدند و توانستند پیکر مقتول را پیدا کرده و برای تشخیص علت مرگ به پزشکی‌قانونی انتقال دهند. پس از اظهارات این متهم، تلاش برای ردیابی فرهاد آغاز شد اما پلیس دریافت فرهاد وجود خارجی ندارد و ساخته ذهن نوید است.
با افشای این ماجرا، نوید به پزشکی‌قانونی منتقل و کارشناسان پس از معاینات بالینی اعلام کردند وی جنون ندارد و در برابر رفتارش مسؤولیت دارد. به این ترتیب و در حالی که روشن شده‌بود نوید با دروغگویی سعی داشته پلیس را گمراه کند، برای او کیفرخواست صادر و پرونده‌اش برای محاکمه به شعبه‌دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده‌شد. در حالی که اولیای‌دم برای قاتل درخواست قصاص کرده‌اند، قرار است او به زودی محاکمه شود.