نسخه Pdf

شلاق مجازات زن و مرد خیانتکار

شلاق مجازات زن و مرد خیانتکار

زن و مرد جوان که متهم به ارتباط پنهانی با یکدیگر هستند ، پس از محاکمه در دادگاه کیفری تهران به شلاق محکوم شدند.
رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد سرایداری در پلیس آگاهی آغاز شد. این مرد در شکایت خود گفت: مهتاب همسر دوم من است و همه تلاش خود را انجام دادم تا او در رفاه زندگی کند. مدتی بود متوجه تغییر رفتار شده و احتمال دادم به من خیانت کرده است. موضوع را بررسی کرده پی بردم او با مردی ارتباط پنهانی دارد . البته همسرم ادعا کرده این مرد از او فیلم و عکس سیاه تهیه کرده و به این رابطه مجبورش کرده است.
پس از این شکایت ، زن جوان تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: همسرم سرایدار است و وضع مالی خوبی نداریم. چند ماه قبل برای رفتن به خانه مادرم سوار خودروی پژویی شده و با او درددل کردم. ساسان هم مدعی شد همسر و فرزندانش در شهرستان زندگی می کنند و در تهران تنها است. بعد از مدتی رابطه ما آغاز شد و همدیگر را چند بار دیدیم. زمانی که متوجه شک همسرم شدم ، از ساسان خواستم رابطه‌مان را تمام کنیم اما او تهدید کرد از من فیلم وعکس سیاه دارد و مجبورم کرد به ارتباط با او ادامه دهم.
ماموران سپس ساسان را دستگیر کردند که او در تحقیقات منکر ارتباط با این زن شد. مهتاب و ساسان به صورت غیر علنی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. در این جلسه زن جوان مدعی شد با تهدید های ساسان مجبور به ارتباط با او شده و ساسان هم این ادعا را رد کرد.
قضات پس از رسیدگی ، آنها را به 99 ضربه شلاق محکوم کردند.