چه خبر؟

چه خبر؟

«سرجوخه» در ایستگاه پایانی
امشب با پخش قسمت‌سی‌ام، سریال امنیتی‌-جاسوسی «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی به پایان می‌رسد.
به گزارش جام‌جم، شنبه‌شب ساعت20و45دقیقه آخرین قسمت سریال سرجوخه با یک پایان غافلگیرکننده به انتها می‌رسد.
پنجشنبه گذشته خلاصه‌ای از قسمت‌های هفته گذشته روی آنتن رفت و روزهای جمعه و شنبه قسمت‌های پایانی پخش می‌شود.
در قسمت‌های پایانی قرار است از شخصیت سرجوخه رونمایی شود. «یوری گال»، رئیس میزِ ایران در موساد است که در سریال سرجوخه محور تمام خرابکاری‌ها و ترورها قرار می‌گیرد. ترورهایی که موساد بعضا مسوولیت آن را به‌ عناوین مختلف پذیرفته است.
این سریال به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در مرکز سیما فیلم تهیه و تولید شده است.
«روزهای‌بد به‌در‌» به آی‌فیلم رسید
سریال «روزهای‌بد به‌در» به کارگردانی سعید آقاخانی جایگزین «نون‌خ3» شد.
به گزارش جام‌جم، اولین قسمت از سریال ‌روزهای‌بد به‌در‌ از امشب ساعت‌21 به جای فصل‌سوم «نون‌خ» روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: اردشیر سرایداری است که همراه خانواده‌اش در یک مدرسه زندگی می‌کند. پرویز پسر بزرگ اردشیر که ازدواجش به دلایل مختلفی مدت‌هاست به تعویق افتاده تصمیم می‌گیرد در هشتمین روز عید، مراسم ازدواجش را در حیاط مدرسه برگزار کند. در حالی که چند روز بیشتر تا عید نمانده، پرویز و خانواده‌اش تلاش می‌کنند همه چیز را برای روز عروسی مهیا کنند اما در این میان با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شوند و... .در این سریال مریم امیرجلالی، هومن برق‌نورد، مهران رجبی، مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه ایفای نقش کرده‌اند.
روزهای‌بد به‌در‌ از امشب ساعت 21 از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد. این مجموعه در 15‌قسمت تولید شده است.
لبخند بازنشستگی به مجری خبر
به مناسبت بازنشستگی عاطفه میرسیدی، خبرنگار و گوینده خبر تلویزیون جمعی از بانوان اداره‌کل روابط‌عمومی با وی دیدار و از زحماتش تقدیر کردند.
به گزارش روابط‌عمومی رسانه‌ملی در این دیدار که عصر چهارشنبه 10 آذرماه انجام شد، میرسیدی ضمن تشکر از حسن‌نظر و توجه سازمان صداوسیما و مدیرکل روابط‌عمومی گفت: از 3آذر امسال تولد دیگری را تجربه کردم و پس از 25سال حضور در عرصه خبر به حرفه اصلی خود یعنی طبابت برگشتم و امیدوارم در این عرصه هم بتوانم به مردم عزیزم خدمت کنم. هاجر جعفریان به نمایندگی از مدیرکل روابط‌عمومی صداوسیما ضمن ابلاغ سلام حسین قرائی به میرسیدی با اهدای لوح یادبودی از زحمات چندساله وی تجلیل کرد.
عاطفه میرسیدی، خبرنگار حوزه سلامت صداوسیما که از سال‌1377 و از طریق آزمون وارد خبر صداوسیما شد پس از 25‌سال حضور در این سازمان به بازنشستگی رسید. او پیش از خبرنگاری در رشته پزشکی‌عمومی فارغ التحصیل شده بود و علاقه‌اش به خبرنگاری باعث شد همزمان در حرفه پزشکی و خبرنگاری سلامت فعالیت کند. میرسیدی علاوه بر خبرنگاری، گویندگی و سردبیری خبر20 شبکه‌چهار و اجرای گفت‌وگوی‌ویژه خبری شبکه‌دو را نیز بر عهده داشت. حضور میرسیدی در تلویزیون طی دو سال گذشته و به‌واسطه فراگیری بیماری کرونا بسیار پررنگ شد و بسیاری از اطلاع‌رسانی‌ها درخصوص این بیماری برعهده وی بود.