توپ‌بازی جان پسر 5ساله را گرفت

توپ‌بازی جان پسر 5ساله را گرفت


توپ‌بازی پسر 5ساله در خانه‌شان باعث سقوط مرگبار او از طبقه‌چهارم شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، پیش‌ازظهر جمعه 12آذر امسال، زنی به پلیس‌110 تهران زنگ زد و اطلاع داد که پسر 5ساله همسایه طبقه‌چهارم ساختمان‌شان در محله نواب به پایین پرت‌شده و فوت کرده است.
در ادامه ماموران کلانتری نواب برای بررسی ماجرا به محل حادثه اعزام شدند. آنها مادر کودک را دیدند که کنار جسد فرزندش در حیاط نشسته وگریه‌کنان برسر و صورت خود می‌زند و در چند قدمی او نیز توپ بازی کودک که لکه‌های خون روی آن دیده می‌شد، افتاده است. ماموران با تحقیق از اهالی ساختمان متوجه شدند پسر کوچولو از پنجره اتاق‌نشیمن که رو به حیاط بوده به پایین پرت‌شده اما کسی علت ماجرا را نمی‌دانست.
مادر داغدیده در جریان تحقیقات گفت: همسایه‌مان می‌خواست پرده خانه‌اش را نصب کند و نیاز به کمک داشت. پسرم در خانه مشغول توب بازی بود که از او خواستم در خانه بماند تا برای کمک در نصب پرده خانه زن‌همسایه آنجا بروم.
فکر نمی‌کردم این اتفاق برای پسرم رخ دهد و داغدار شوم. او مشغول بازی در اتاق بوده که ناگهان توپش از پنجره داخل حیاط می‌افتد و همین باعث می‌شود پسرم سمت پنجره خانه‌مان در طبقه‌چهارم برود و دستانش را از لبه پنجره آویزان کند و وقتی او سرش را از پنجره بیرون می‌برد، ناگهان زیر پایش خالی‌شده و به پایین پرت می‌شود.
محمدتقی شعبانی، بازپرس شعبه‌دهم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره به جام‌جم گفت:  با توجه به گفته‌های مادر داغدیده و ادامه تحقیقات معلوم شد مرگ کودک بر اثر حادثه رخ داده است.