محاکمه زن‌جوان به اتهام فروش الکل سمی

محاکمه زن‌جوان به اتهام فروش الکل سمی

مدیر فروش یک شرکت الکل‌سازی که متهم است با فروش الکل‌صنعتی باعث نابینایی مرد جوانی شده به‌زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، یک‌سال قبل مردجوانی در حالی که وضعیت جسمانی‌اش وخیم بود به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد. پزشکان با معاینه آرش 37ساله متوجه مسمومیت شدید او با الکل شدند. مردجوان به کما رفت و پس از چند روز تلاش پزشکان به هوش آمد اما به دلیل شدت مسمومیت بینایی هر دو چشم خود را از دست داد.
مردجوان پس از بهبود به بیمارستان تخصصی چشم مراجعه کرد که پزشکان با معاینه او اعلام کردند، عصب‌های چشمش آسیب جدی‌ دیده و بینایی او قابل برگشت نیست.
آرش در ادامه از فروشنده الکل که زن‌جوانی بود، شکایت کرد و مدعی شد این زن باعث کوری او شده است.
مرد جوان در شکایتش گفت: چند روز قبل از حادثه از زن‌جوانی که مدیر فروش شرکت تولید الکل بود، دو بطری الکل خریدم. الکل‌ها را با آبمیوه مخلوط‌کرده و خوردم اما بعد از آن بیهوش شدم و وقتی به‌هوش آمدم همه‌جا را تار می‌دیدم و چند روز بعد بینایی‌ام را به‌طور کل از دست دادم.
در ادامه پرونده‌ای در دادسرای جرایم پزشکی تشکیل شد و الکل‌ها برای آزمایش به آزمایشگاه منتقل شد که متخصصان اعلام کردند الکلی که آرش خورده، الکل صنعتی 78درصد است.
 با گزارش کارشناسان، زن‌جوان بازداشت شد و در تحقیقات ادعا کرد: آرش از من الکل خواست و به او دادم. نمی‌دانستم آرش الکل را برای خوردن می‌خواهد. او گفته بود الکل را برای مصارفی مثل آمپول‌زدن می‌خواهد.
این در حالی است که کارخانه الکل‌سازی هم در نامه‌ای به دادسرا اعلام کرد این زن از صنعتی‌بودن الکل خبر داشت. با تکمیل تحقیقات در دادسرا و با توجه به درخواست قصاص برای متهم، پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا این زن محاکمه شود.