حق با شماست

حق با شماست

#ونک-مسافر
باقری از تهران:
کمبود اتوبوس و تاکسی در میدان‌ونک به‌ویژه در ساعات عصرگاهی، باعث تجمع مسافران می‌شود، ضمن این که ترافیک در این منطقه هم بسیار آزاردهنده است.

 #سرعت- میرداماد
بشیری از تهران:
سرعت غیرمجاز خودروها در بلوار میرداماد اواخرشب و اوایل‌صبح باعث جرح و فوت عابران پیاده می‌شود.

 #پارکینگ- مبل‌سازی
محمدیان از تهران:
یکی از ساکنان شهرک ولی‌عصر واقع در منطقه‌18 هستم. متاسفانه برخی از ساکنان با اجاره‌دادن پارکینگ‌های مسکونی به صاحبان صنایع‌چوب و مبل‌سازی باعث ایجاد ترافیک و مشکلات عدیده‌ای برای ساکنان این محله شده‌اند.

# سطل - زباله
شهروندی از تهرانسر:
در شهرک پاسداران تهرانسر کوچه‌ها نیاز به سطل زباله دارند و بیشتر سطل‌های زباله موجود منطقه نیز شکسته و نیاز به تعمیر دارند. چرا شهرداری نسبت به تعمیر و نگهداری آنها اقدامی نمی‌کند؟

 #سگ -‌ولگرد
رهنما از تهران:
سگ‌های ولگرد در محله نفرآباد و سایر محله‌های شهرری که علت آن وجود زمین‌های کشاورزی است باعث‌شده در مسیر رفت‌وآمد اهالی این منطقه بارها شاهد حمله سگ‌ها به مردم و به‌ویژه کودکان باشیم.

 #سیگار- الکترونیک
یک شهروند:
وزارت بهداشت و سازمان غذاودارو چرا نسبت به فروش سیگارهای الکترونیکی که بسیار رواج پیداکرده بی‌تفاوت هستند؟

 #مرغ- منجمد
عربی از تهران:
مرغ‌های منجمد نسبت به مرغ‌های گرم کیفیت پایینی دارند در حالی که اکثر فروشگاه‌ها و میادین میوه‌وتره‌بار به فروش مرغ‌منجمد اقدام می‌کنند و مرغ گرم خیلی کم توزیع می‌شود.

 #دوچرخه- اتوبان
قاسمی از تهران:
مسیر دوچرخه‌سواری خیابان رحیمی‌جنوبی تا نزدیکی بزرگراه بسیج نیمه‌کاره مانده و به‌علت نداشتن آسفالت کامل، دوچرخه‌سواری را برای شهروندان سخت کرده است.