متواضعانه مقابل مردم ایران سر تعظیم فرود می‌آورم

کی‌روش: از شما بابت فداكاری‌ها و وفاداری‌تان ممنونم

متواضعانه مقابل مردم ایران سر تعظیم فرود می‌آورم

كارلوس كی‌روش دیروز آخرین پیام خود را برای مردم ایران نوشت: 
«دوستان عزیز، در درجه اول می‌خواهم از رئیس سابق فدراسیون، آقای كفاشیان تشكر كنم به خاطر فرصتی كه به من داد تا در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مربیگری و مدیریت كنم. همین‌طور مراتب تقدیر خود را از ریاست فدراسیون فوتبال آقای تاج بابت اعتمادی كه داشتند و بنده را در تیم ملی نگاه داشتند. این یك سفر بود كه من با تمامی قوا تلاش كردم در خدمت منافع تیم ملی ایران باشم و مسیر خودم را بروم كه البته همیشه با تعهد حرفه‌ای كامل و وفاداری بی‌چون و چرا به اهداف تیم ملی توأم بوده است و هرآنچه در تجارب و دانش خود داشته‌ام را ارائه داده‌ام.
اكنون كه پایان اینجاست، عمیق‌ترین كلمات خود را تقدیم به بازیكنان همیشه بی‌نظیر ایرانی می‌كنم، بابت سخاوتمندی‌شان، كاراكترشان، پایبندی حرفه‌ای و یك اشتیاق بسیار منحصربه‌فرد برای پیشرفت و خدمت به تیم ملی. از شما بابت فداكاری‌ها و وفاداری‌تان ممنونم. بابت دوستی كه با شما دارم از شما تشكر می‌كنم و همین طور هیچ‌گاه فراموش نمی‌كنم كه شما تبدیل به یكی از بهترین خانواده‌های فوتبالی در دوران زندگی من شده‌اید. خاطرات این سالیان بی‌شك تا آخر عمر در ذهن ما خواهد ماند.
همین‌طور می‌خواهم این كلمات خود را به كادر خود تقدیم كنم، این سفر هشت ساله بدون تلاش و حمایت‌های شما ممكن نبود. از شما بابت وفاداری و زحماتتان ممنونم.
همچنین مراتب تشكر و قدردانی خود را به تمام مربیان بازیكنان ایرانی تقدیم می‌كنم؛ افرادی كه در باشگاه‌ها این ورزشكاران را آماده حضور در تیم ملی می‌كنند، شما هم جزئی از موفقیت و دستاوردهای تیم ملی هستید.
در پایان - فراتر از همه‌چیز، به خاطر این‌كه ما همیشه به خاطر شما بازی كردیم - می‌خواهم مراتب تقدیر خود را تقدیم تمام هواداران ایرانی كنم. من همیشه تلاش كرده‌ام با كمال فروتنی و احترام در خدمت مردم ایران باشم و بتوانم باعث خوشحالی و افتخار كشور شوم.
متواضعانه مقابل تمام مردم ایران به خاطر حمایتشان سر تعظیم فرود می‌آورم. همیشه تلاش كرده‌ام بهترین را انجام دهم تا بتوانم از این كشور بزرگ دفاع كنم، تا با كمال افتخار از طریق فوتبال به جهانیان آن احترام و تقدیری را كه مردم ایران در طول هزاران سال در تاریخ داشته‌اند را نشان دهم.»