گام به گام تا رسیدن به تناسب اندام

گام به گام تا رسیدن به تناسب اندام

 این روزها فناوری یكی از ابزارهای مهم برای رسیدن به وزن ایده‌آل افراد است. مثلا همین نرم‌افزارهای همراه گام‌شمار كه با استفاده از سنسور گوشی شما تعداد گام‌هایی را كه در روز برمی‌دارید، می‌شمارد، میزان كالری مصرفی شما را اندازه می‌گیرد و به شما پیشنهاد‌های مختلفی را در راستای تناسب اندامتان می‌دهد كه البته این قابلیت‌ها از برنامه‌ای به برنامه دیگر متفاوت است. یادتان باشد این برنامه‌ها توانایی شمارش كاملا دقیق تعداد قدم‌ها را ندارد، ولی به طور كلی قابل اعتماد است. پس اگر صد قدم برداشتید و برایتان 90 قدم محاسبه شد، ناراحت نشوید! برای تست هر نرم‌افزار خودتان می‌توانید 100 یا 200 قدم بردارید و میزان خطای برنامه را بفهمید؛ هر چند با تغییر میزان حساسیت گوشی یا میزان حساسیت برنامه می‌توانید به نتایج دقیق‌تری برسید. این شما و این تعدادی از نرم‌افزارهای همراه خوب
 گام‌شماری:
Pedometer & Weight Loss Coach
این برنامه علاوه بر شمارش گام‌های شما، مسافت طی شده را نیز اندازه می‌گیرد. با این برنامه می‌توانید میزان وزن فعلی و هدف خود را در یك محیط گرافیكی زیبا وارد كنید تا علاوه بر ارائه گزارش‌های نمودار پیشرفت هفتگی و ماهانه با اندازه‌گیری میزان كالری مصرفی، انگیزه شما را در كاهش و افزایش وزن دوچندان كند.
 Accupedo
این برنامه تعداد گام‌هایتان را می‌شمارد، سن، جنسیت، سایز بدن و وزن را از شما دریافت می‌كند و میزان قدم‌هایی كه در روز باید راه بروید را به شما پیشنهاد می‌دهد و می‌توانید كالری مصرفی‌تان را هم محاسبه كنید.
Pedometer
این برنامه نه تنها تعداد گام‌ها را موقع پیاده‌روی می‌شمارد، بلكه میزان كالری مصرفی را نیز براساس اطلاعات دریافتی از كاربر ارائه می‌كند. در پدومتر با زدن دكمه استارت در شروع حركت می‌توانید اطلاعات پیاده‌روی خود را ثبت كنید.
Noom Walk
این برنامه از معدود نرم‌افزارهایی است كه در مصرف شارژ گوشی صرفه‌جویی می‌كند و در واقع روش كار آن براساس تكان‌های خود گوشی است تا استفاده از GPS دستگاه؛ اگر دنبال یك برنامه كاملا رایگان با مصرف باتری بسیار پایین و با یك تم كاملا شخصی هستید نوم واك گزینه خوبی محسوب می‌شود.