نسخه Pdf

نوآور

نوآور

iphone
آیفون به پورت USB-C مجهز می‌شود
اتحادیه اروپا به‌تازگی قانون جدیدی را رسمی کرده که بر اساس آن بیشتر وسایل الکترونیکی شخصی باید برای شارژ به USB-C سوئیچ کنند. اکنون برای اولین بار، اپل تأیید کرده که باید با این مقررات جدید مطابقت داشته باشد؛ در حالی که این شرکت هنوز اساسا با اساس مقررات جدید شارژر رایج مخالف است. 
این تایید از سوی مدیراجرایی اپل، گرگ جوسویاک، معاون ارشد بازاریابی جهانی این شرکت صادر شد. جوسویاک و کریگ فدریگی، معاون ارشد اپل، با جوانا استرن در یک رویداد وال‌استریت ژورنال مصاحبه کرده و اولین سؤال از او در این باره است. او توضیح داد USB-C و لایتنینگ دو کانکتور محبوب در جهان هستند و بیش از یک میلیارد نفر از نوعی کابل لایتنینگ استفاده می‌کنند. 
به گفته جوسویاک، اعتقاد اپل این است با استفاده از نوعی کابل تعادل برقرار کرده است، به این معنی که یک طرف می‌تواند لایتنینگ داشته باشد و طرف دیگر می‌تواند هر نوع کانکتوری را که برای کاربر راحت‌تر است داشته باشد.
جوسویاک گفت قانونگذاران اتحادیه اروپا و اپل در مورد ایده یک شارژر کمی اختلاف‌نظر داشتند. به‌ویژه او اشاره می‌کند که قانونگذاران اتحادیه اروپا زمانی سعی کردند کانکتور میکرو یواس‌بی را که اکنون قدیمی شده استانداردسازی کنند.

Xiaomi
انتقال صدا از طریق استخوان‌ها
شیائومی اسمارت اکولوژی رسما از محصول صوتی جدید خود با نام هدفن استخوانی شیائومی رونمایی کرد. محصول جدید با برچسب قیمت اولیه 699یوان (96 دلار) عرضه می‌شود. برجسته‌ترین ویژگی پوشیدنی هوشمند استفاده از فناوری هدایت استخوانی است. این فناوری با انتقال ارتعاشات صدا در امتداد استخوان گونه شما به جای هوا کار می‌کند. این همان تکنیکی است که پستانداران دریایی در زیر آب از آن استفاده می‌کنند و گفته می‌شود تکنیکی است که لودویگ ون بتهوون، آهنگساز کلاسیک آلمانی برای ساخت موسیقی در زمانی که شنوایی خود را از دست داد، استفاده می‌کرد. همچنین با استفاده از این فناوری کاربران می‌توانند صدای محیط خود را بدون تاثیرگذاری بر دنیای بیرون هنگام گوش دادن به موسیقی بشنوند تا همیشه به محیط توجه کنند. ویبراتور داخل هدفن از طراحی نوآورانه‌ای مانند آهنگ استفاده می‌کند و کیفیت صدا متمایزتر است. همچنین یک حفره صوتی جهت بسته 360 درجه وجود دارد که می‌تواند به طور موثر نشت صدا را سرکوب کند و از حریم خصوصی محافظت کند. از نظر اتصال، هدفن‌های جدید از تراشه بلوتوث 2/5 استفاده می‌کنند که امکان اتصال سریع را فراهم می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند تاخیر پیوند به اندازه 86میلی‌ثانیه است. بنابراین کاربران می‌توانند هنگام ورزش اتصال پایداری به هدست داشته باشند و هیچ قطعی وجود نخواهد داشت.
ضمیمه کلیک
تیتر خبرها