مردمیانسال،قربانی سرقت کیفش شد

مردمیانسال،قربانی سرقت کیفش شد

پلیس جنایی پایتخت به دنبال چهار جوان فراری است که با حمله به مردی میانسال وی را هدف ضربه‌های قمه قرار دادند و کیفش را سرقت کردند. مرد مصدوم بعد از چهار ماه کما تسلیم مرگ شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، بعدازظهر سه‌شنبه بیست‌وچهارم آبان امسال زن جوانی با حضور نزد بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران از چهار جوان به اتهام سرقت از پدرش و قتل او شکایت کرد. 
شاکی در جریان تحقیقات گفت: پدرم اوایل مرداد امسال شب‌هنگام از محل کارش بیرون آمد و راهی خانه‌مان در یکی از محله‌های تهران شد اما هرچه منتظر شدیم خبری از وی نشد تا این‌که بعد از ساعاتی فردی از یکی از بیمارستان‌های تهران با ما تماس گرفت و اطلاع داد که پدرم به‌شدت مصدوم شده و تحت درمان است. نشانی بیمارستان را گرفتیم و با اعضای خانواده‌ام برای پیگیری وضعیت او به بیمارستان رفتیم. آنجا با صحنه عجیبی روبه‌رو شدیم، آثار ضرب‌وجرح روی بدن او بود. همچنین با چاقو و قمه به سرش ضربه‌هایی اصابت کرده و او از ناحیه سر به‌شدت آسیب دیده بود. وی افزود: وقتی ماجرا را پیگیر شدیم فهمیدیم کیفی همراه پدرم بوده که اسناد و مدارک کاری و مالی و گوشی‌اش داخل آن بوده که ناپدید شده است. از همان مردی که او را یافته و به بیمارستان منتقل کرده بود موضوع را جویا شدیم که فهمیدیم پدرم هدف حمله سارقان قرار گرفته است. او پس از چهار ماه براثر شدت جراحات جان‌باخت. ماموران بعد از این شکایت به تحقیق از شاهد ماجرا پرداختند که او گفت: آن شب با صدای دادوفریاد متوجه زدوخورد و درگیری شدیم. همراه چند رهگذر به سمت مرد میانسال رفتیم تا او را نجات دهیم. افراد مهاجم که قمه و چاقو به دست داشتند کیفی را به زور از دست مرد زخمی گرفتند و به‌سرعت فرار کردند.  همان موقع به پلیس و اورژانس زنگ زدم.  با جمع‌بندی این اطلاعات، پرونده با دستور قضایی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و متهمان فراری به اتهام قتل عمد در جریان سرقت خشن خود تحت تعقیب پلیس جنایی پایتخت قرار گرفتند. پرونده این قتل نیز در دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.