«عصرجدید» و «خندوانه» را ما تعطیل نکردیم

«عصرجدید» و «خندوانه» را ما تعطیل نکردیم

محسن برمهانی، معاون سیمای رسانه‌ملی درخصوص برنامه‌های «عصرجدید» و «خندوانه» گفت: من شب اختتامیه عصرجدید رفتم به او خدا قوت بگویم و درباره برنامه هم صحبت شد. آن زمان خودش(از عوامل عصرجدید) گفت شرایط عصرجدید به گونه‌ای است که الان نمی‌تواند ادامه‌اش بدهد.

حرفش هم این بود که یافتن استعدادها ظرفیت انباشته‌ای داشته که طی سال‌ها بوده و در چند دوره این برنامه سراغ آن ظرفیت رفته‌اند و الان باید فضا مجدد بازیابی شود. درباره نمونه‌های دیگر هم همین‌طور بوده است. مثل رامبد جوان و برنامه «خندوانه» که شایعه کردند ما تعطیل کرده‌ایم. درحالی‌که زمانی که خودم با آقای جوان صحبت کردم، او در کش‌وقوس طراحی برنامه جدیدی غیر از خندوانه بود. بااین‌حال برخی می‌خواهند بگویند عصرجدید را تعطیل کرده‌اند، خندوانه را هم تعطیل کرده‌اند! می‌خواهند اینها را به نام ما بنویسند، درحالی‌که اصلا چنین اتفاقی نیفتاده است.
وی در پاسخ به این صحبت که تعطیلی این برنامه‌ها در زمان او بوده و به نام او تمام شده به مهر گفت: ایرادی ندارد، به نام من تمام شود! اصل موضوع که مشخص است. به‌هیچ‌عنوان این‌گونه نبوده که ما این برنامه‌ها را تعطیل کنیم. از طرف دیگر برخی می‌خواهند بگویند چون عده‌ای در کشور ناامنی ایجاد کرده‌اند، به‌واسطه این ناامنی‌ها این افراد دیگر نمی‌خواهند کار کنند، درحالی‌که واقعا این‌گونه هم نیست. لااقل این دو مورد را خودم با آنها صحبت کرده‌ام و در جریان هستم.
معاون سیمای رسانه‌ملی تاکید کرد: قبل از ناآرامی‌ها و لااقل درباره این دو مورد می‌توانم بگویم خودم صحبت کرده‌ام و خبر دارم. اصلا از همان زمان قرار نبود خندوانه ادامه پیدا کند آن هم نه به این معنا که کلا تولیدش متوقف شود بلکه به این معنا که لااقل برنامه‌ای برای تولید فصل جدیدش وجود نداشت اما حالا برخی می‌خواهند ماجرا را به گونه دیگری جلوه بدهند!