مذاکرات از طریق کانال‌های ذی‌ربط  در حال انجام است

مذاکرات از طریق کانال‌های ذی‌ربط در حال انجام است

سخنگوی وزارت خارجه درباره آخرین خبرها از مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: مذاکرات از طریق کانال‌های ذی‌ربط در حال انجام است و این خواست دو طرف است.

 ناصر کنعانی روز دوشنبه در نشست خبری هفتگی درباره سفر دبیر‌کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران که قرار بود بعد از تعطیلات سال نوی میلادی انجام شود، عنوان کرد: همکاری بین ایران و آژانس در حال انجام است و اطلاعی در مورد سفر اقای گروسی ندارم و نمی‌توان خبر جدیدی بدهم. وی همچنین درباره روند مذاکرات رفع تحریم‌ها نیز گفت:‌ دو طرف در کانال‌های ذی‌ربط در حال مذاکره هستند که این خواست دو طرف است.
​​​​​​​سخنگوی وزارت خارجه درباره ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر این‌که مذاکرات برجام از دستور‌کار آنها خارج شده است، اظهار کرد: این‌که مقامات آمریکا برای رژیم صهیونیستی درباره ایران گفت‌وگو کنند، رخداد جدیدی نیست و متاسفانه سیاست خارجی آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران در گروگان صهیونیست‌ها و رژیم‌صهیونیستی است. وی با یادآوری این‌که موضوع هسته‌ای تنها موضوع سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت: توافق یک مسیر دوجانبه است؛ کشوری هم که نقض تعهد کرده رژیم آمریکاست. کشوری که باید پاسخگو باشد و در مقام متهم و پاسخگویی توضیح بدهد دولت آمریکاست.