پیام تسلیت رئیس رسانه‌ملی در پی درگذشت شهروز ملک‌آرایی

پیام تسلیت رئیس رسانه‌ملی در پی درگذشت شهروز ملک‌آرایی

شهروز ملک آرایی، هنرمند پیشکسوت و صداپیشه توانا شامگاه ۲۹دی بر اثر بیماری ریوی در بیمارستان بهمن در ۸۱سالگی دارفانی را وداع گفت.

مرحوم ملک آرایی سال‌ها با صداپیشگی نقش‌های مختلف در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف مانند ناوارو، سال‌های دور از خانه، ماجراهای گالیور، جومونگ، قصه‌های جزیره و... و بازی در سریال‌هایی مثل امام علی و فیلم سردار جنگل و... صدا و تصویری ماندگار از خود به‌جای گذاشت. در پی درگذشت شهروز ملک‌آرایی، صداپیشه و هنرمند توانای کشورمان، دکتر پیمان جبلی، رئیس صداوسیما در پیامی فقدان وی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی رسانه‌ملی، متن پیام بدین شرح است:  
«انا‌لله و انا الیه راجعون درگذشت صداپیشه توانا و خاطره‌ساز، شهروز ملک‌آرایی را تسلیت می‌گویم. این هنرمند توانای ملایری با صدای خاص خود، سال‌ها روحی تازه بر نقش‌های مختلف فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌ها دمید و آنها را ایرانی و بومی‌کرد. بینندگان حتما صدای او را در نقش‌هایی مانند پدر اوشین در سریال «سال‌های دور از خانه» آقای ووپی در انیمیشن «تنسی‌تاکسیدو» و جان کوچولو در انیمیشن «رابین‌هود» به یاد دارند و بازی درخشانش در نقش قیس بن سعد در سریال «امام‌‌علی(ع)»، همچنان تحسین‌برانگیز است.  فقدان این هنرمند را به جامعه صداپیشگی و هنر دوبله و همین‌طور خانواده و دوستان تسلیت گفته و از ایزد منان برای آن عزیز سفر کرده، رحمت واسعه الهی مسألت می‌کنم. 

پیمان جبلی / رئیس سازمان صداوسیما»