رضایت رنگرز از تیم ملی فرنگی در زاگرب

رضایت رنگرز از تیم ملی فرنگی در زاگرب

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در تورنمنت بین‌المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی، جام اوپن زاگرب با کسب 4مدال طلا، 4 مدال نقره و 5 مدال برنز و به دست‌آوردن 195امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

بعد از تیم ملی ایران، مجارستان و جمهوری آذربایجان به ترتیب دوم و سوم شدند. حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص این قهرمانی اظهار کرد: این نخستین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی در سال جدید بود. قهرمانان جهان و المپیک متعددی در اوزان مختلف شرکت کردند و یکی از کیفی‌ترین مسابقات چند سال اخیر بود. به این دلیل که اتحادیه جهانی دو کیلوگرم ارفاق وزن در نظر گرفت و هم جذابیت رقابت‌ها را افزایش داد و هم رقابت‌ها را به شکل جایزه بزرگ برگزار کرد که این اتفاق هم به ارتقای جایگاه مسابقات کمک کرد.
وی افزود: امسال مسابقات جهانی به دلیل در پیش‌بودن سال کسب سهمیه المپیک با شرایط کاملا متفاوتی برگزار خواهد شد. همه کشورها می‌آیند که مهندسی جدی درخصوص رنکینگ داشته باشند. در مجموع مسابقات زاگرب به لحاظ کیفی فوق‌العاده بود و به لحاظ کمی هم بسیار مناسب برگزار شد کما این‌که در یکسری اوزان ۳۷کشتی‌گیر شرکت کردند و می‌توان به جرات گفت در اوزان ۷۷ و ۸۷کیلوگرم تقریبا تمام مدعیان و مدال‌داران حضور داشتند.