عدد خبر

عدد خبر

3776 درصد
رشد محصولات شیلاتی پس از انقلاب
سیدحسین حسینی در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای این سازمان بیان کرد: سال گذشته یک میلیون و ۲۵۶ هزار تن تولیدات شیلاتی داشتیم که از این میزان ۷۰۲ هزار تن متعلق به صید و صیادی و ۵۵۷ هزار تن نیز مربوط به آبزی‌پروری است و رتبه دوم جهان و ۱۲ آسیا را در تولید محصولات شیلاتی کسب کرده‌ایم. وی ادامه داد: بعد از انقلاب‌اسلامی ۳۷۷۶ درصد رشد تولیدات محصولات آبزی داشتیم. 

99.7 درصد
درصد پوشش شبکه برق‌رسانی در روستا
مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: مقایسه وضعیت برق‌رسانی به روستاهای کشور در قبل و بعد از انقلاب، نشان از رشد صنعت برق پس از پیروزی انقلاب اسلامی دارد؛ چراکه در ابتدای انقلاب تنها ۴ درصد روستاها برق داشتند، اما در حال حاضر این آمار به 99.7 درصد رسیده که پوشش بسیار وسیعی است و نشانه گسترش وسیع شبکه‌های برق کشور به‌صورت مویرگی در تمام نقاط ایران است.

18.5 میلیارد دلار ​​​​​​​
سپرده ایران نزد بانک‌های خارجی
بانک تسویه حساب‌های بین‌المللی در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: میزان سپرده‌های ایران نزد بانک‌ها و مؤسسات مالی خارجی در پایان سه‌ماهه سوم ۲۰۲۲ برابر با ۱۸ میلیارد و ۵۸۶ میلیون دلار بوده‌است. سپرده‌های ایران نزد این بانک‌ها و موسسات نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱ با رشد ۷ درصدی مواجه شده‌است.در پایان سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ کل سپرده‌های ایران نزد بانک‌ها و موسسات خارجی ۱۷ میلیارد و ۴۴۷ میلیون دلار اعلام شده‌بود.