ذخیره‌سازی سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید

15000 تن​​​​​​​

ذخیره‌سازی سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید

شاپور علایی‌مقدم، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه اولین کنگره ملی مراکز جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران درباره عدم اختصاص ارز به نهاده‌های دامی و واردات آنها به کشور بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی با درخواست هر وارد‌کننده‌ای که بخواهد نهاده دامی وارد کند، موافقت می‌کند اما ارز مورد نیاز را بانک مرکزی باید اختصاص دهد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: ۱۵ هزار تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید ذخیره شده است، همچنین 1.3میلیون تن تولید خرما داریم که در ایام ماه رمضان عرضه می‌شود.

500 هزار
عرضه خودرو در سامانه وزارت صمت

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی داخلی از هفته آینده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد و گفت: همه خودروسازان داخلی از جمله ایران‌خودرو، سایپا و خودروسازان بخش خصوصی به‌جز گروه بهمن در این طرح حضور خواهند داشت. وی بیان داشت: عرضه خودروها با قیمت‌هایی است که از سوی شورای رقابت تعیین می‌شود. قالیباف ادامه داد: شرایط ثبت‌نام افراد، همان شرایط اعلامی در طرح‌های قبلی است و با ثبت‌نام در این سامانه مطابق وعده وزارت صمت دیگر چیزی به نام قرعه‌کشی نخواهیم داشت.