رونمایی اینترنشنال از کارفرمای صهیونیستی

گفت‌وگو با نتانیاهو‌، نقش پشت‌پرده تل‌آویو در آشوب‌های ایران را نمایان کرد

رونمایی اینترنشنال از کارفرمای صهیونیستی

مجری و کارفرما به‌صورت آشکار کنار یکدیگر قرار  گرفتند تا علیه  ایران جریان‌سازی کنند. این شاید بهترین معرفی برای مصاحبه پوریا زراعتی، مجری اینترنشنال با نخست‌وزیر رژیمی باشد که هر هفته 300هزار نفر علیه او در سرزمین‌های اشغالی تجمع می‌کنند و علیه دولتش شعار می‌دهند و حتی برای کشتن همسرش یک آرایشگاه را قرق می‌کنند به طوری که نیروی شاباک متخصص برخورد با مبارزان فلسطینی برای نجات او وارد عمل می‌شود.

در این گزارش هدف ما پرداختن به وضعیت ترحم برانگیز دولت نتانیاهو ـــ که به تعبیر سید مقاومت نشانه‌های سقوط اسرائیل را خیلی زود آشکار کرده ـــ نیست بلکه روایت شبکه‌ای ضد‌ایرانی است که از کارفرمایش به شکل رسمی رونمایی کرده و عملا به صورت مستند نقش رژیم صهیونیستی را در آشوب‌های اخیر ایران در گفت‌وگو با نخست وزیر دولت یهود روشن کرده است.  روی دیگر تروریستی بودن این شبکه دروغ بودن شعار زن، زندگی و آزادی این جماعت و نقش کم نظیر بیگانگان در حوادث پاییز1401 در کشورمان ایران است. 

میزانسن این مصاحبه بیش از این‌که سیاسی و قدرت آفرین باشد، ترحم‌برانگیز است، موضع ذلیلانه و نوع پرسش و پاسخ مجری و مصاحبه شونده این حس را به مخاطب القا می‌کند که بدون هیچ فکت خاصی این وضعیت قابل درک است؛ وضعیتی که می‌توان آن را التماس شبکه اینترنشنال به نتانیاهو برای حمله به ایران دانست. مجری در این گفت‌و‌گو به نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید شما گفته بودید «تنها راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی یک اقدام  سازمان یافته و مشخص نظامی است» منظورتان دقیقا چیست؟ و نتانیاهو با تحقیر مجری اینترنشنال به او می‌گوید مفهوم آن مشخص است. 
کاری نداریم مجری‌هایی که تا پیش از این با آشپزی و حضور در بفرمایید شام شبکه «من و تو» خود را بالا کشیده‌اند، اکنون به شغل وطن فروشی مشغول هستند و کسب و کارشان فروش وطن است، در این برش سطح سوالات و هوش سیاسی طراحان و این مجری عملا غیرحرفه‌ای و تروریستی بودن خبرنگاران آن را نشان می‌دهد.
دقیقا در روزهایی که صهیونیست‌ها با جشن تاریخی ایرانی‌کشی پوریم مشغول خوشگذرانی بودند، شبکه اینترنشنال بسیار زودتر از آنچه فکرش را بکنید، پرده نفاق را انداخت و علنا از کارفرمای اصلی خود رونمایی کرد.
 همان کارفرمایی که حالا سه سالی می‌شود خیلی پرفشارتر از گذشته مسیر عادی‌سازی با کشورهای عربی را دنبال کرده و برخی کشورهای عربی در صف خدمت به دولت یهود از یکدیگر سبقت گرفتند تا به‌نوعی برای خود دیوار امنیت ایجاد کنند. 
 علنی کردن یک دشمنی بدون رتوش که کاربران ضد جمهوری اسلامی هم در کامنت‌های این شبکه به آن اعتراض کردند، چون انگشت اشاره بی‌بی به سمت حمله نظامی به ایران بود و وطن دقیقا همان جایی است که دیگر سلیقه سیاسی در آن دخلی ندارد. 
یکی از کاربران در واکنش به این گفت‌وگو مطلبی را توییت کرد که بسیار وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت. او درباره این کار اینترنشنال نوشته بود:  مردم ایران! چون انقلاب نکردید و به فراخوان‌های ما بی‌محلی کردید و چندماه است که تجمعات را تعطیل کرده‌اید، لذا ما مجبوریم از اسرائیل برای‌تان دموکراسی بیاوریم. فقط کمی درد دارد. ممکن است بمیرید. بله یک حمله نظامی ساده است.»
بنابراین بعد از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه اینترنشنال در شعله‌ور کردن آشوب در ایران، مصاحبه این شبکه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی رونمایی و تیر آخر هدف مشترک کارفرما با مجری این برنامه برای تجزیه و حمله نظامی علیه ایران بود.

​​​​​​​مریم عاقلی - گروه سیاسی