بدون تیتر

بدون تیتر

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که متقاضیانی که در دو طرح یکپارچه و فروش ایران خودرو شرکت کرده‌اند علاوه بر این‌که باید موجودی معادل ۲۳۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی مورد نظر داشته باشند، بایستی به بانک عامل نیز اعلام کنند که حساب وکالتی مذکور علاوه بر شرکت ایران‌خودرو برای سازمان حمایت نیز تایید شود.

بازار مسکن شهر تهران در واکنش به ریزش سریالی قیمت ارز دچار رکود شده و انتظارات تورمی که بعضا از سوی برخی فعالان بازار ملک القا می‌شود را به چالش کشیده است.

سید‌محمد آقامیری، رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفته‌است که از دوم فروردین ۱۴۰۲ کشتارگاه‌های دام و طیور فعالیت خود را آغاز می‌کنند و در ایام تعطیلات همچنان فعال خواهند بود تا گوشت قرمز و گوشت مرغ به دست مردم برسد‌.

عطاا... هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندمکاران می‌گوید که ما مدافع حقوق کشاورزان هستیم، ولی باید قیمتی قابل دفاع برای خرید تضمینی گندم تعیین کنیم که مستنداتش هم کافی باشد.

غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد را در ایجاد شغل و تثبیت آن موثر دانست و گفت: بهره‌مندی متقاضیان کار از آموزش‌های مهارتی و کسب تجربه در محیط واقعی کار زمینه اشتغال و جذب افراد به بازار کار را فراهم می‌کند.

وزیر جهاد کشاورزی از عرضه مستقیم کالاهای اساسی تنظیم بازاری و میوه شب عید در نمایشگاه محصولات کشاورزی در سراسر کشور خبر داد و گفت: تولیدکنندگان در این نمایشگاه‌ها تولیدات خود را به طور مستقیم و با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی عرضه می‌کنند.

ایران‌چک‌های ۲۰۰ هزار تومانی با رنگ آبی و طرح سد‌کارون به زودی وارد بازار خواهد شد.

توافق اعلام شده جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط دوجانبه و آغاز به کار دوباره سفارتخانه‌های دو کشور، تحولی در صنعت نفت ایران رقم خواهد زد و طبق گفته کارشناسان این مساله می‌تواند یک برگ برنده برای نفت ایران باشد.
​​​​​​​
عراق سال گذشته که قیمت‌های نفت بالاتر رفت، درآمد زیادی از صادرات نفت به دست آورد اما اقتصاد عراق به شدت به درآمد نفتی که ۹۵ درصد از درآمد بودجه فدرال این کشور را تشکیل می‌دهد، وابسته مانده است.