اخاذی سیاه از همسر سابق

کوتاه از حوادث

اخاذی سیاه از همسر سابق

دو مرد با ربودن خانم مدیر عامل یک شرکت‌، بعد از اخاذی از او‌ فیلم و عکس سیاه تهیه‌کردند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، دو روز پیش زنی که مدیر عامل یک شرکت بود با حضور نزد امیر‌حسین مردانی‌، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران از دو مرد آدمربا و شوهر سابق خود شکایت کرد. 
شاکی در تحقیقات گفت‌: چند روز قبل از شرکت بیرون آمده و راهی خانه‌ام بودم که دو مرد راهم را سد کرده و با زور و تهدید مرا ربودند و با انداختن در خودروی پراید متواری شدند‌. در میانه راه فهمیدم یکی از آنها فردی است که چندی قبل او را از شرکت اخراج کردم. آنها مرا به خانه‌ای در شهرک ولیعصر(عج) تهران بردند. مرا در آن خانه برای ساعاتی حبس کردند.
شاکی ادامه داد: آ‌نها اسناد و مدارکم را همراه پول، دلار، ۹ عدد سکه و چهار گوشی آیفون که در کیفم بود سرقت کردند. بعد از من پول بیشتری خواستند که همراهم نبود‌. از من فیلم و عکس سیاه گرفتند و بعد مرا سوار خودرو کرده و در خیابان رهایم کردند‌. گفتند چند روز دیگر با من تماس می‌گیرند و می‌گویند چقدر پول بپردازم در غیر این صورت آن فیلم و عکس را منتشر می‌کنند‌. این در حالی بود که روز بعد شوهر سابقم با یکی از همان گوشی‌های سرقتی با من تماس گرفت و تهدید کرد که باید به او پول بپردازم در غیر این صورت فیلم و عکس‌ها را منتشر می‌کند.  همانجا مطمئن شدم دو‌آدمربا را او ‌اجیر کرده و از این سه متهم شکایت دارم. 
 با شکایت این زن ،سه متهم متواری شدند و تحقیقات پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد.

دستگیری مرد همسرکش
فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی و دستگیری مردی که همسر خود را به قتل رسانده بود در کمتر از 30 دقیقه در شهر یزد خبر داد.
سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهر یزد، بلافاصله مأموران کلانتری 15 آزادگان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. در بررسی‌ ماموران پلیس مشخص شد خانمی 30 ساله با ضربات متعدد شیئی برنده به دست همسرش به قتل رسیده و قاتل متواری شده است. رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دقیق صحنه جنایت و با استفاده از روش‌های علمی کشف جرم، متهم 40 ساله در کمتر از30 دقیقه شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. قاتل انگیزه خود این اقدام را اختلافات خانوادگی بیان کرد. قاتل و مقتول هر دو از اتباع هستند.

بازداشت پزشک قلابی
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی پزشک قلابی و دستیارش در شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت: متهمان توسط پلیس دستگیر و از ادامه فعالیت‌شان جلوگیری شد.
سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ایرانشهر با انجام تحقیقات نامحسوس و اشرافیت اطلاعاتی، پزشک قلابی و دستیارش که بدون داشتن مجوز و تحصیلات متناسب در شهرستان اقدام به فعالیت می‌کردند را شناسایی و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. در بررسی صورت گرفته مشخص شد، این افراد سودجو فاقد تحصیلات دانشگاهی بوده و هیچگونه مدارک پزشکی ندارد. متهمان طی هماهنگی قضایی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.