همه‌فن حریف به شبکه ورزش رسید

همه‌فن حریف به شبکه ورزش رسید

برنامه «همه‌فن حریف» که فصل نخست آن به پایان رسیده و این روزها در تدارک فصل جدید خود است تا جذاب‌تر روی آنتن شبکه ورزش سیما برود، یکی از آن دست برنامه‌هایی است که در صداوسیما به بخشی که در برنامه‌های ورزشی کمتر به آن پرداخته شده بود، یعنی استعدادیابی و ایجاد انگیزه برای ورود جوانان به شکل حرفه‌ای به یک رشته ورزشی نگاه ویژه‌ای دارد.

ساختار این برنامه که فصل نخست آن به تهیه‌کنندگی سید‌محمدرضا نعمتی و اجرای سینا هوشمندی روی آنتن شبکه ورزش سیما رفت به شکل مسابقه تعریف شده. رقابت در همه‌فن حریف در سه بخش تعریف شده که شامل آمادگی جسمانی، بخش هوش حافظه تمرکز و کشتی است. از نکات مثبت و جالب توجه این برنامه حضور شرکت‌کنندگان 14تا 17سال از ۳۶شهرستان بود که با تایید فیلترهای نظارت بر کیفیت در فصل نخست این برنامه حضور داشتند که این نشان از فراگیری این چالش استعدادیابی در سراسر کشور دارد. 
نعمتی، تهیه‌کننده برنامه در مصاحبه‌ای در‌خصوص اهداف خود برای فصل دوم این برنامه گفت: برای فصل جدید قصد داریم که دورترین شهر‌ها و مناطق کشور را در بحث استعدادیابی کشتی با تیم کارشناسی پوشش دهیم و در بخش استودیویی برنامه هم با آیتم‌های جدید و متنوع‌تری در خدمت بینندگان خواهیم بود.