همت رسانه‌ملی در تحقق امر به معروف و نهی ازمنکر

همت رسانه‌ملی در تحقق امر به معروف و نهی ازمنکر

دومین نشست صمیمانه طلایه‌داران معروف معاونت با حضور آیت‌ا... سید‌محمد قائم‌مقامی، استاد حوزه و دانشگاه، محمود رستگاری استاد دانشگاه، شاهید مظفری قائم‌مقام معاونت صدا، حجت‌الاسلام و‌‌المسلمین سید‌محمود ابوالمعالی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صداوسیما، مرضیه محمودی نماینده امور زنان و خانواده معاونت صدا و جمعی از طلایه‌داران معروف معاونت صدا در استودیو یک ساختمان شهدا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه‌ملی، آیت‌ا...سید‌محمد قائم‌مقامی، استاد حوزه ودانشگاه گفت: معروف‌ترین معروف‌ها رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی(ره)بودند که بااسلام ناب محمدی‌(ص)به مبارزه علیه استکبار جهانی پرداختن، ایشان مسلمان‌ترین مسلمان‌ها و ایرانی‌ترین ایرانی‌ها بودند. همه ما باید با تاسی از ایشان سعی کنیم به‌عنوان یک مسلمان ایرانی در مقابل ظلم و ستم بایستیم.
     
تقدیر از طلایه‌داران معروف معاونت صدا
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالمعالی، مسئول امر به معروف و نهی از منکر سازمان صداوسیما طی سخنانی ضمن تقدیر و قدردانی از طلایه‌داران معروف معاونت صدا که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کارهای تاثیرگذاری را انجام داده‌اند، گفت: شما کار بزرگی کردید، چرا که امروز نشان دادید که پیرو راه و مشی سرور آزادگان جهان حضرت سیدالشهدا هستید و امام حسین(ع) خود شهید امر به معروف و نهی از منکر بودند. ما به نوکری و خدمتگزاری به مردم افتخار می‌کنیم، لذا همه بخش‌های رسانه‌ملی در امر به معروف و نهی از منکر بایستی روش و شیوه معاونت صدا را که در راستای طرح طلایه‌داران معروف انجام می‌شود را به‌عنوان الگویی برای خود برگزینند و در این مورد تلاش کنند و پای کار بیایند.
مسئول امر به معروف ونهی ازمنکر صداوسیما خاطرنشان کرد: خدا باتمام ظرفیت پای کار امربه معروف ونهی ازمنکر است. مقاومت وحماس هم امروز به‌خاطر همین موضوع امربه معروف ونهی ازمنکر علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل به مبارزه برخاسته است.
محمود رستگاری، استاد دانشگاه با بیان این‌که یکی از معروف‌ترین‌هایی که باید به آن توجه کنیم، بحث در حوزه اجتماعی و سیاسی «امید‌داری و امید‌آفرینی» است، افزود: ما باید ابزارهای قوی رسانه را در بحث مستند‌سازی داشته باشیم تا بتوانیم آن را تبدیل به گفتمان و تاریخ را بسازیم.
وی در ادامه صحبت‌هایش به بحث انتخابات پیش روی، اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم ایران قوی داشته باشیم، بایستی انتخابات قوی داشته باشیم و به‌دنبال مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت باشیم که در بحث «مشارکت» و «رقابتم» به حوزه صدا برمی‌گردد.