شکارچی بی‌رحم دختران دانش‌آموز در تور پلیس

شکارچی بی‌رحم دختران دانش‌آموز در تور پلیس

شیطان فیروزآباد که با پرسه‌زنی در اطراف مدرسه‌ای،دختربچه‌ها را فریب داده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد با شکایت خانواده دو قربانی‌اش دستگیر شد. متهم موتورسوار هنگام پرسه‌زنی دراطراف مدرسه برای شکار طعمه جدیدش شناسایی و در تور پلیس گرفتار شد.

به گزارش خبرنگارجام‌جم، تحقیقات قضایی ــ پلیسی دراین پرونده ازچند روزقبل وباشکایت خانواده دختربچه‌ای درپلیس آگاهی فیروزآباد آغاز شد.خانواده دختربچه در شکایت خود گفتند:«امروز وقتی بازگشت دخترمان ازمدرسه طولانی شد،نگران به مدرسه رفته و متوجه تعطیلی آنجا شدیم.مسئولان عنوان کردندمدرسه درساعت همیشگی تعطیل ودخترمان هم ازخارج شده است.به جست‌وجوی اطراف مدرسه پرداختیم و دخترمان را باوضعیت آشفته پیدا کردیم.اووحشت‌زده بود که بعد ازاین‌که آرام شد برای ما تعریف کرد مردی موتورسوار با جلب اعتمادش او را سوار موتورکرده و بابردن به محلی خلوت مورد آزارواذیت قرار داده است.» 
پس ازاین شکایت ماموران به تحقیق ازدختربچه پرداختند تابتوانندسرنخی ازمردآزارگرپیداکنند.مأموران همچنین به بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل ربودن دختربچه پرداختند. تحقیقات دراین شاخه مرد میانسال را به‌عنوان متهم پیش‌روی ماموران قرار داد.
درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت،خانواده دختربچه دیگری شکایت مشابهی را مطرح کردند. بررسی این شکایت هم نشان داد دختربچه بعد از تعطیلی مدرسه در دام مرد شیطان‌صفت قرار گرفته بود.بررسی دو شکایت نشان داد متهم مردی حدود50 ساله است که هر دو دختربچه را از یک مدرسه فریب داده و سوار موتورسیکلتش کرده بود. او با شناسایی طعمه‌اش سراغ او می‌رفت و ادعا می‌کرد از طرف خانواده‌اش به‌دنبال اوآمده و باتوجه به سن وحرف‌هایش، دختربچه‌ها به او اعتماد می‌کردند.با توجه به حساسیت ماجرا، دستور قضایی برای دستگیری متهم قبل از اغفال سومین قربانی‌اش صادر وماموران با اطلاعات مردمی و سرنخ‌هایی که از متهم داشتند به مردی 51ساله رسیدند. 
سرهنگ مهدی جوکار، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد دراین‌باره گفت:«ماموران به‌صورت نامحسوس اطراف مدرسه را زیر نظر گرفته و متهم را هنگام پرسه‌زنی در آنجا شناسایی و دستگیر کردند.»
وی با بیان این‌که متهم پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از خانواده‌ها درخواست کرد که به کودکان خود بیاموزند که هیچ‌وقت به افراد غریبه اعتماد نکنند و در اماکن عمومی از مقابل چشم پدر و مادر خود دور نشوند و بدون اجازه خانواده به همراه افراد ناشناس جایی نروند.