راز هانری پیک در شبکه نمایش

راز هانری پیک در شبکه نمایش

علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های رازآلود و معمایی می‌توانند به تماشای فیلم راز هانری پیک از شبکه نمایش بنشینند.

فیلم راز هانری پیک به کارگردانی رمی بزانکون محصول 2019 بلژیک و فرانسه است و در خلاصه داستان آن آمده است: دافنه دسپرو، زنی جوان و ناشر که شوهرش نویسنده است، در کتابخانه محلی شهر زادگاهش داستان چاپ نشده‌ای پیدا می‌کند که گویا یک پیتزا فروش آن را نوشته است. این کتاب چاپ می‌شود و مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. اما یک منتقد ادبی به نام ژان میشل در برنامه تلویزیونی خود اعلام می‌کند که به این کتاب مشکوک است و ماجراهایی در این میان خلق می‌شود. از خلاصه داستان فیلم مشخص است که می‌تواند مخاطب را از همان ابتدا با خود همراه کند. فابریس لوچینی، کامیلی کاتن، آلیس ایساز از بازیگران این فیلم دیدنی هستند. این فیلم یکشنبه ساعت 19 از شبکه نمایش پخش خواهد شد. پس اگر به دیدن فیلم‌های رازآلود با فضای معمایی علاقه دارید، می‌توانید به تماشای این فیلم بنشینید.

«جشن فرشته‌ها» با نهال 
برنامه «جشن‌فرشته‌ها ۲» کاری از مرکز هنری ــ رسانه‌ای نهضت در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای قرار است  که به مناسبت روز ولادت حضرت‌معصومه(س) و روز دختر از قاب شبکه پویا روی آنتن سیما برود.مریم صائمی، سردبیر برنامه جشن‌فرشته‌ها ۲ با اشاره به سابقه این برنامه بیان کرد: برنامه «جشن‌فرشته‌ها» سال گذشته برای اولین بار از شبکه نهال پخش شد و با موضوع مصاحبه دخترخانم‌هایی بود که تازه به سن تکلیف رسیده بودند.وی ادامه داد: امسال قرار شد که برنامه جشن‌فرشته‌ها ۲ کمی متنوع‌تر و به‌اصطلاح رو به جلو باشد. سردبیر برنامه جشن‌فرشته‌ها ۲ با اشاره به روند برنامه گفت: جشن‌فرشته‌ها ۲ یک برنامه گفت‌وگومحور و درعین‌حال بازی‌محور است و در هر قسمت مهمانی دعوت می‌شود و حول محور تخصصش مجری با او به گفت‌وگو می‌پردازد. صائمی اذعان کرد: مهمانان‌ها از آرزوها و مسیری که طی کردند برای ما می‌گویند و اگر تجربه معنوی و خاطراتی از جشن تکلیف‌شان دارند، در برنامه با این تجربیات به گفت‌وگو می‌پردازیم. وی افزود: در ادامه برای مهمانان بازی‌ها و چالش‌هایی در نظر داریم که شاید برای مخاطبان ما که دخترخانم‌های ۹ تا ۱۲ ساله هستند، جذاب باشد.

روایت مراحل تولید
نوروز سال گذشته مستندی از تلویزیون روی آنتن رفت که توانست بخشی از زحمات تیم تولید سریال سلمان فارسی را نشان دهد. این مستند به چگونگی مراحل پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی، بزرگ‌ترین پروژه تاریخ سینمای پرداخته بود.